کد خبر: ۱۲۶۴۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴

کافه بازار ویترین اینترنتی برای نرم افزار اندروید

قبل از به وجود آمدن پلتفرم هایی مانند کافه بازار، اکثر کاربران مجبور بودند نصب اپلیکیشن ها را از طریق کامپیوتر و یا موبایل فروشی ها انجام دهند اما ظهور گوشی های اندروید این وضعیت را دگرگون کرد.

 

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ کافه بازار پر مخاطب ترین فروشگاه برنامه های موبایل اندروید در ایران است که در بهمن‌ماه ۱۳۸۹ توسط محمدجواد کوپایی، حسام میرآرمندهی و تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف طراحی شد. این پلتفرم موفق شده تا در 10 سال اخیر به بزرگ‌ترین و پرکاربرترین فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی در ایران تبدیل شود.

با نصب برنامه کافه بازار می توانید به نرم‌افزارهای کاربردی آنلاین، بازی و ویدئوهای متنوع دسترسی داشته باشید و همچنین به کاربر کمک می‌کند بدون هیچ مانعی برنامه‌های مورد نیاز خود را به صورت رایگان نصب و به روزرسانی کند. لطفا در ادامه همراه نبض فناوری باشید.

✅زنبیلی آشنا برای پر کردن نرم افزار های کاربردی از مارکت ایرانی

با توجه به افزایش برنامه های اینترنتی و اپلیکیشن ها پیدا کردن برنامه های کاربردی ممکن است کمی مشکل ساز باشد. نسخه‌ی جدید کافه‌بازار باعث شده تا کاربران به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان بتوانند اطلاعات مورد نیازشان را دریافت کنند و به هدف خود دست یابند. برای مثال دسته بندی کرده اطلاعات و دادن پیشنهادهایی برای کاربران از جمله گزینه های مثبت کافه بازار است. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات کافه بازار بازنگری در لوگو است که از سبد قهوه ای رنگ به سبد سبز رنگ تبدیل شده؛ مدیران کافه بازار بازنگری در لوگو را بازتابی از ارزش‌های درون‌سازمانی به‌ویژه «پویایی» می‌دانند.

این پلتفرم با قرار دادن کلید نصب، آمارهای میزان نصب فعال، امتیاز، دسته‌ ی اپلیکیشن، حجم اپلیکیشن، نظرات و امتیاز های کاربران، امکان انتخاب بهتر را برای سایر کاربران می دهد.

برای دانلود کافه‌بازار نسخه ۱۰.۱.۰ بر روی لینک زیر کلیک کنید.
♾ zaya.io/9cyef
ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی