کد خبر: ۱۲۷۵۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

تصاویر واقعی گلکسی اس ۲۱ پلاس را ببینید




در این روزها تقریبا شایعات مربوط به گلکسی اس 21 فرو کش کرده است؛ چرا که عملاً چیزی باقی نمانده است که از این سری ندانیم. قرار است که سامسونگ در سه مدل مختلف، این گوشی را راهی بازار کند. حالا در روز گذشته تصاویری واقعی در وب‌سایت Gsmarena منتشر شد که نشان می‌داد فردی در حال استفاده از گلکسی اس 21 پلاس است. این تصاویر مربوط به مدل بنفش‌رنگ این گوشی است.




galaxy-s21-plus-1-1.webp
-





 

کمپانی سامسونگ به صورت رسمی زمان معرفی سری گلکسی اس 21 را در تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است. براساس اطلاعات بدست آمده، در اکثر کشورها این گوشی‌ها با پردازنده اگزینوس 2100 راهی بازار خواهند شد و فقط در آمریکا و کره‌جنوبی این موبایل‌ها مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888 هستند. گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچ و ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح +FullHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۴۰۰۰ و ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند. در بخش دوربین نیز از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک حسگر اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو با دیافراگم f/2.0 برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده است. البته گفته می‌شود که گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس با 8 گیگابایت حافظه رم ارائه خواهد شد.




galaxy-s21-plus-3-2.webp
-





حالا به سراغ نسخه دیگر این سری می‌رویم یعنی گلکسی اس 21 اولترا که قرار است با نمایشگر Dynamic AMOLED و در اندازه‌ی 8/6 اینچی به بازار عرضه شود؛ گفته می‌شود که این صفحه‌نمایش به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است و وضوح تصویر +QHD را دارا می‌باشد. تا به الان مشخص شده است که باتری این دستگاه 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و از لنز 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌شود. دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی هم برای گلکسی اس ۲۱ اولترا در نظر گرفته شده است و از S Pen پشتیبانی می‌کند.


ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی