کد خبر: ۱۲۷۶۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۳

وان پلاس با معرفی یک دستبند اقتصادی وارد بازار پوشیدنی‌های هوشمند می‌شود




قرار است که برای اولین بار کمپانی وان ‌پلاس پا به دنیای گجت‌های هوشمند اقتصادی بگذارد و با معرفی یک دستبند اقتصادی، به رقیب مستقیم شیائومی تبدل شود.

مدیرعامل وان‌ پلاس، پیت لاو، در روز اول دی ماه اعلام کرد که این شرکت روی ساعت هوشمند جدیدی کار می‌کند و قرار است این ساعت هوشمند اوایل سال نو میلادی معرفی شود. بنابر شایعات و اخباری که چند منبع معتبر و نزدیک به این کمپانی منتشر کردند، قرار است که وان‌ پلاس از ساعت هوشمند و جدید خودش رونمایی کند. در کنار این اتفاق، یک دستبند تناسب اندام اقتصادی نیز با قیمت 40 دلاری هم توسط وان پلاس معرفی خواهد شد که قرار است از نظر کاربرد، قابلیت و قیمت، رقیب دستبند هوشمند می بند 5 باشد.

حالا این طور به نظر می‌رسد که این کمپانی سیاست‌های خودش را تغییر داده و به این فکر افتاده که برای بازار پرطرفدارِ دستبندهای تناسب اندام هم محصولی ساخته و راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفته "وان ‌پلاس بند" را بسازد و آن را از اوایل فروردین ماه راهی بازار کند.

شایعات بسیاری درباره ی قابلیت‌های این مچ‌بند هوشمند مطرح شده است. در این شایعات گفته میشود که وان پلاس بند مانند رقیب خود یعنی می‌بند 5، از ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر نفوذ آب، نمایشگر AMOLED، باتری با طول عمر چند روزه و پلتفرم Wear OS بهره می‌برد که این قابلیت‌ها را در ساعت‌های هواوی و شیائومی همیشه شاهد هستیم.




oneplus-band-pocketnow.jpg
-





 

در بازار هند می ‌بند 5 با قیمت 34 دلاری به فروش می‌رسد. از این رو کمپانی وان‌پلاس تصمیم گرفته مچ‌بند هوشمند خودش را با 6 دلار گران‌تر، به قیمت 40 دلار به فروش بگذارد. این کمپانی گفته است که در ابتدا قرار است که وان ‌پلاس بند در کشور هند به فروش گذاشته شود و رفته رفته در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد.

البته این را نباید فراموش کنیم که وان پلاس بند تنها رقیب می ‌بند 5 نخواهد بود؛ بلکه این ساعت رقیب دیگری به نام اوپو بند نیز دارد که با نمایشگر 1.1 اینچی AMOLED، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی، قابلیت ضد آب بودن تا عمق 50 متر و بدون پشتیبانی از GPS عرضه شده است و قیمت آن تنها 30 دلار است.

به نظر می‌رسد وان پلاس بند چند هفته قبل از رونمایی گوشی‌هایی هوشمند سری وان پلاس 9 معرفی شود. در نتیجه انتظار می‌رود پیش از عرضه در فروردین، در دی‌ یا بهمن‌ماه شاهد رونمایی نخستین دستبند اقتصادی وان پلاس با نام وان پلاس بند باشیم







ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی