کد خبر: ۱۲۸۹۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۱

سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سیستان و بلوچستان









محکم پای کار ایستادیم تا تبعیض در دسترسی به اینترنت را کم کنیمبه گزارش «نبض‌فناوری»؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در سفر خود به سیستان و بلوچستان به رفع مشکلات اینترنتی این استان پرداخت و خبر از اتصال سریع چندین روستا در این استان به اینترنت داد.

همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء با وزارت ارتباطات برای تکمیل ۱۱۹۷ کیلومتر فیبر نوری به منظور محرومیت زدایی ارتباطی از استان سیستان و بلوچستان خبر جدیدی است که وزیر ارتباطات در صفحه مجازی خود منتشر کرد.

وزیر ارتباطات در صفحه مجازی خود پستی را در این خصوص منتشر کرد و نوشت: "محکم پای کار ایستادیم تا تبعیض در دسترسی به اینترنت را کم کنیم و نعمت اینترنت رو با بهترین کیفیت به جاهایی از کشور برسانیم که معلوم شود شاخ غول هم را می‌شود شکست.

امروز با سردار سعید محمد، برای تکمیل یک پروژه حیاتی در استان سیستان و بلوچستان توافق کردیم؛ به لطف خدا، با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء ۱۱۹۷ کیلومتر فیبر نوری برای تکمیل و تقویت شبکه زیرساخت استان ارتباطی سیستان و بلوچستان احداث خواهیم کرد. بهترین کارها وقتی اجرایی میشه که هدف همه ما راحت‌تر شدن زندگی مردم باشه. منتظر یک تحول بزرگ در اینترنت سیستان و بلوچستان باشید."

در ادامه پست وزیر ارتباطات درخصوص کمک به رفع مشکل زیرساخت ارتباطی استان سیستان و بلوچستان را مشاهده می‌کنید:

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی