کد خبر: ۱۳۵۰۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۱

ضرورت الگوبرداری در جبهه فناوری از سردار سلیمانی

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو به الگوبرداری از سردار سلیمانی در جبهه فناوری تاکید کرد و گفت: به این واسطه می توانیم شاهد پیشرفتهای چشمگیری در این عرصه باشیم.

ضرورت الگوبرداری در جبهه فناوری از سردار سلیمانیبه گزارش «نبض‌فناوری»؛ دکتر سعید سرکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر کسی در عرصه و جبهه خودش باید بجنگد؛ سردار سلیمانی در جبهه‌ای که خودش فعالیت می‌کرد به عنوان یک فرد شاخص در عرصه جهانی و یک شخصیت ویژه واقعاً جنگید.

وی با بیان اینکه همه سردار سلیمانی را می‌شناختند، بیان کرد: تمام افراد حتی دشمنان برای شخصیت، توانمندی و مغز استراتژیک وی، احترام ویژه ای قائل بودند، گفت: سردار سلیمانی کارهایی انجام می‌داد که تصورش هم سخت بود و این به ذهن استراتژیک، تیزهوشی و مردمی بودن سردار سلیمانی بر می‌گشت.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی خودش همگام با سربازان در جبهه زندگی و مبارزه می‌کرد که این رویه بایستی در جبهه علم و فناوری الگوسازی شود.

وی خاطر نشان کرد: متولیان عرصه فناوری و دانش بنیان، مدیران و … که جریان دانش بنیان و توسعه فناوری کشور مدیریت و رهبری می‌کنند باید با فناوران همانند سردار سلیمانی رفتار کنند و با آنها رفیق باشند.

سرکار با تاکید بر اینکه نمی‌توان شاهد موفقیت در یک عرصه بود در حالی که از راه دور مدیریت می‌شود، اظهار کرد: باید مدیران در میدان مشکلات جبهه فعالیت خود حضور داشته باشند و با شناخت روحیات و مشکلات همان عرصه پیش بروند.

وی ادامه داد: ما باید بتوانیم روحیه‌ای که داریم را به فناوران منتقل کنیم.

وی افزود: اکنون، جنگ، جنگ اقتصادی است و ما در جبهه اقتصادی هم بایستی سردار سلیمانی را الگو قرار دهیم تا بتوانیم با حرکت جهادی اقتصاد دانش بنیان را که رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است، جا بیاندازیم و به موفقیت‌های چشمگیری دست بیابیم.

 

ارسال نظرات
وبگردی