کد خبر: ۱۳۵۳۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳

نشت اطلاعاتی در مورد قلم و قاب جدید سامسونگ

ظاهراً انتظار کاربران برای سری بعدی گلکسی S سامسونگ در آستانه پایان است، هرچند که نشت گزارش ها در مورد این دستگاه همچنان ادامه دارد.

نشت اطلاعاتی در مورد قلم و قاب جدید سامسونگ

به گزارش «نبض فناوری»، بعد از اینکه شرکت سامسونگ دعوت نامه هایی را برای رویداد 14 ژانویه ارسال کرد، اکنون نشت گزارش هایی در مورد قلم «S Pen» و قاب « S21 Ultra» جدید به گوش می رسد.

تصاویر ارائه شده توسط«WinFuture»، قلم S Pen و یک قاب قابل انعطاف S21 Ultra با محلی برای قرار گیری قلم را نشان می دهد. شایعات قبلی حاکی از آن بود که S21 Ultra جایی برای ذخیره سازی لوازم جانبی اختیاری در دستگاه نخواهد داشت.

نشت اطلاعاتی در مورد قلم و قاب جدید سامسونگ

قلم مربوط به دستگاه S21 Ultra مانند گلکسی نوت سامسونگ، از حرکات و عملکردهایی برای پیمایش، گرفتن عکس یا پخش و مکث فیلم ها پشتیبانی خواهد کرد. این سایت گزارش می دهد که قلم S Pen با قیمت 40 یورو (تقریباً 50 دلار، 35 پوند یا 65 دلار استرالیا) به فروش می رسد.

اضافه شدن پشتیبانی S Pen به گلکسی S21 در حالی است که شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در اواخر سال جاری تولید قلم در مورد گلکسی نوت را پایان می دهد. گفته شده بود که این اقدام در راستای تمرکز بر اضافه شدن منابع بیشتری روی تلفن های تاشو مانند Galaxy Z Flip 5G و Galaxy Z Fold 2 است.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی