کد خبر: ۱۳۵۵۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۶

60هزار میلیارد ریال سهم بانکداری شرکتی در سال 99 از تسهیلات اعطایی بانک کارآفرین

60هزار میلیارد ریال سهم بانکداری شرکتی در سال 99 از تسهیلات اعطایی بانک کارآفرین است.

60هزار میلیارد ریال سهم بانکداری شرکتی در سال 99 از تسهیلات اعطایی بانک کارآفرین

به گزارش نبض فناوری، مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم رونمایی از محصولات جدید بانک کار آفرین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و تقدیر از اقدام جدید دولت برای تهیه واکسن کرونا این اقدام را قدرت نمایی علمی کشور خواند و گفت: این روال نشان داد که به قدرت علمی رسیده ایم که بدون کمک از دیگر کشورها توان تولید ورفع نیازهایمان را داریم .
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین ، محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه هیچ گزارش حسابرسی غیر مقبولی را نمی پذیریم گفت :گزارشهای ثبت شده از عملکرد شش ماهه بانک در سال ٩٩ نشان می دهد که تمام گزارش های شرکتهای تابعه مقبول و سودهای سه رقمی ثبت شده است.
وی با اشاره به عملکرد بانک در سال ٩٩ گفت: در سال ٩٨ قرار را بر این گذاردیم تا برنامه توسعه بانک بصورت دو ساله تبیین شود، بر این اساس قصد داریم تا برنامه بعدی را نیز بصورت دو ساله و برای سال 1401-1400برنامه ریزی کنیم.
فرزین با تاکید بر این که در سال گذشته و سال جاری هم در بخش سامانه ها و هم محصولات پیشرفتهای خوبی داشتیم ادامه داد: نخستین پروژه اجرایی سال ٩٩ ، بحث برندینگ بود که بخش زیادی از آن انجام و در دست اجراست که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل بانک کارآفرین یکی دیگر از اقدامات مناسب بانک را ایجاد بانکداری شرکتی خواند و افزود: ایجاد این مدیریت موجب شد تا ٢٥٢ مشتری جدید در سال 99 به بانک افزوده و از این محل 60 هزار میلیارد ریال تسهیلات جدیدپرداخت شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی