کد خبر: ۱۳۷۰۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰
در نمایشگاه CES 2021:

شرکت hp لپ تاپ جدیدش را معرفی کرد

شرکت«hp»در اولین روز نمایشگاه« CES 2021» لپ تاپ «Envy 14» را برای استفاده در امور طراحی حرفه ای معرفی کرد.

شرکت hp لپ تاپ جدیدش را معرفی کرد

به گزارش«نبض فناوری»، شرکت hp اخیراً لپ تاپ های خلاقانه ای را تولید کرده که مستقیماً به کاربران برنامه هایی مانند « Adobe Photoshop» و « Premiere Pro » اختصاص دارد.

این محصول که در نمایشگاه CES 2021 معرفی شد، اولین لپ تاپ 14 اینچی این شرکت با صفحه نمایش کالیبره شده رنگ و شامل اجزای مناسب برای ایجاد کاری آسان و کارآمد تر است.

ویژگی اصلی این لپ تاپ صفحه نمایش 14 اینچی با نسبت ابعاد 16:10 است. این شرکت صفحه ی WUXGA (1920 1200 1200) را ارائه داده که بزرگتر از نسبت تصویر 16: 9 قبلی است و بنابراین بهره وری خوبی دارد. این صفحه نمایش 100درصد پشتیبانی از گستره رنگی sRGB را ارائه می دهد و دقت رنگ DeltaE کمتر از 2.0 را تضمین می کند.


ترکیبی از نسبت ابعاد بزرگتر، رنگ‌های وسیع و دقیق تر نشان داد که شرکت hp به فکر کسانی است که روی تصاویر و فیلم کار می کنند. برنامه HP Display Control به کاربران امکان می دهد رنگ ها را برای استفاده های خاص سفارشی کنند و حالت خودکار رنگی را ارائه می دهد که بهترین حالت رنگ را برای برنامه فعال انتخاب می کند.

تامین انرژی این لپ تاپ توسط پردازنده های مرکزی یازده اینتل Tiger Lake انجام می شود و پردازنده گرافیکی آن Nvidia GeForce GTX 1650 Ti است. در حال حاضر جزئیات پیکربندی خاصی دربارهCPU ، RAM و فضای ذخیره سازی دردست نداریم. اگرچه می توان گفت که این شرکت همواره متوجه ارائه عملکرد بالای قابل تنظیم بر اساس نیازهای خاص کاربر بوده است.

به عنوان مثال، این شرکت طراحی حرارتی پیشرفته ای ایجاد کرده که با استفاده از سنسور ترموپیل IR برای استفاده از ظرفیت حرارتی (به اندازه ظرفیت سیستم در لحظه ی مشخص) با فن های دوتایی و لوله های حرارتی برای خنک نگه داشتن لپ تاپ کار می کند.

نرم افزار HP Command Center به کاربران این امکان را می دهد تا روشی را که با نیاز آنها در مورد کنترل سر و صدا یا گرما مطابقت دارد را برگزینند.

از دیگر ویژگی ها می توان به نرم افزار حذف نویز کنترل شده توسط هوش مصنوعی (AI) برای کارآمدتر کردن ویدئو کنفرانس و HP Enhanced Lighting اشاره کرد که با استفاده از کنترل نور در صفحه نمایش، ظاهر کاربر را در تماس های ویدئویی واضح تر و دلپذیرتر می کند.

از ویژگی های امنیتی می توان به دکمه های اختصاصی صفحه کلید برای خاموش کردن میکروفون و کنترل دیجیتالی شاتر اشاره کرد که می تواند جلوی جاسوسی وب کم را گرفته و آن را مسدود کند. این محصول دارای یک پورتThunderbolt 4، دو پورتUSB-A ، یک درگاه HDMI 2.0 با اندازه کامل و یک جک صوتی 3.5 میلی متری است. اتصال بی سیم توسط Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.0 ارائه می شود.

HP Envy 14 با قیمت شروع 999 دلار در ژانویه 2021 در دسترس همگان خواهد بود.

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی