کد خبر: ۱۳۷۱۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷

لنوو از عینک هوشمند ThinkReality A3 و چند لپ‌تاپ جدید پرده برداشت

لنوو در خلال مراسم CES 2021 از عینک هوشمندی رونمایی کرد که پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد. این شرکت همچنین از یک تبلت تبدیل‌شونده و چند لپ‌تاپ دیگر پرده برداشت.

لنوو در CES 2021 از تبلت جدیدی به نام ThinkPad X12 Detachable رونمایی کرد. این دستگاه که به عنوان اولین محصول جداشونده برند تینک‌پد در طول سال‌های اخیر معرفی شده، پاسخ لنوو به تقاضای بازار برای محصولات جداشونده است. تینک‌پد X12 با پردازنده نسل یازدهم اینتل UP4، نمایشگری ۱۲.۴ اینچی با وضوح FHD، وای‌فای ۶، کیبورد جداشونده فولیو و قلمی مغناطیسی موسوم به X1 Titanium Yoga عرضه می‌شود.

لنوو از عینک هوشمند ThinkReality A3 و چند لپ‌تاپ جدید پرده برداشت

لنوو در CES 2021 همچنین برخی از اعضای خانواده تینک‌پد از جمله ThinkPad X1 Carbon را به‌روز کرد. این دستگاه حالا به پردازنده ۱۰ نانومتری نسل یازده اینتل مجهز شده و تغییرات کوچکی داشته است. X1 Carbon حالا تاچ‌پد بزرگ‌تری دارد که پهنای آن ۱۱۰ میلی‌متر است و حسگر اثر انگشتش به زیر دکمه پاور منتقل شده. این لپ‌تاپ همچنین از Dolby Voice پشتیبانی می‌کند. X1 Carbon اکنون لولایی یک تکه دارد و به دو فن مجهز شده تا تهویه بهتری داشته باشد و صدای کمتری تولید کند.

به‌علاوه، لنوو از ThinkPad X1 Titanium Yoga پرده برداشت که قوی‌ترین لپ‌تاپ امسال این شرکت و نازک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل‌شونده‌ای است که آن‌ها تا به حال ساخته‌اند. ضخامت این دستگاه ۱۱.۵ میلی‌متر و وزن آن ۱.۱۵ کیلوگرم است. تینک‌پد X1 تیتانیوم یوگا نمایشگری ۱۳.۵ اینچی با وضوح QHD دارد. این دستگاه از پردازنده نسل یازدهم اینتل، گرافیک مجتمع Iris Xe، دو درگاه تاندربولت ۴، چهار میکروفن و قلم مغناطیسی بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد.

تمامی تینک‌پدهای ۲۰۲۱ در نسخه‌هایی با پشتیبانی از 5G عرضه می‌شوند. این محصولات از شبکه‌های زیر ۶ گیگاهرتز 5G پشتیبانی می‌کنند و متاسفانه به شبکه‌های موج میلی‌متری دسترسی ندارند. افزون بر این، تمامی لپ‌تاپ‌های جدید تینک‌پد از قابلیت تشخیص حضور کاربر برخوردارند؛ یعنی می‌توانند با کمک قابلیت Windows Hello قفل دستگاه را حتی بدون لمس کاربر باز کنند.

لنوو از عینک هوشمند ThinkReality A3 و چند لپ‌تاپ جدید پرده برداشت

این غول چینی همچنین از محصول جذاب دیگری به نام ThinkReality A3 رونمایی کرد که یک جفت عینک هوشمند است. این عینک می‌خواهد فعالیت‌های کاری را در تمامی ابعاد از طریق صفحات مجازی و تصویرسازی‌های سه‌بعدی به سطوح مختلف زندگی شما بیاورد.

یکی از مسئولان لنوو به نام کوین بِک می‌گوید:

[ThinkReality A3] پیشرفته‌ترین و جامع‌ترین عینک هوشمند تجاری بازار و بخشی از استراتژی کلی‌تری است که به استفاده از راهکارهای فراگیر دیجیتال برای رسیدن به آن دگرگونی هوشمندی کمک می‌کند که کسب و کارها همیشه می‌گویند سخت در حال تلاش برای رسیدن به آن هستند.

در دنیایی که دورکاری و مدل‌های شغلی هیبریدی عادی شده، کسب و کارها به ما می‌گویند به دنبال فناوری‌های جدید هستند و می‌خواهند هوشمندانه‌تر کار کنند.

این عینک در دو مدل عرضه می‌شود: نسخه PC و نسخه صنعتی. مدل اول می‌تواند به کامپیوترهای شخصی وصل شود، و نسخه دوم قابلیت اتصال به موبایل‌های پرچمدار موتورولا را دارد. هر دو مدل با لنزهای طبی هم قابل استفاده هستند. لنوو می‌گوید در زمان طراحی این دستگاه بر جنبه انعطاف‌پذیری آن تمرکز کرده تا ThinkReality A3 نه انزواکننده بلکه دربرگیرنده باشد. به گفته این شرکت، مدل صنعتی عینک آن‌ها اجازه می‌دهد تا کار در تمامی سطوح از طبقات مختلف کارخانه گرفته تا آزمایشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌ها به ساده‌ترین شکل انجام پذیرد.

لنوو از عینک هوشمند ThinkReality A3 و چند لپ‌تاپ جدید پرده برداشت

لنوو پارسال در CES 2020 از ThinkPad X1 Fold پرده برداشت که کامپیوتری با نمایشگر تاشو بود. طراحی آن دستگاه چهار سال طول کشیده بود و این شرکت شش طرح مختلف را پشت سر گذاشت تا در نهایت X1 Fold را معرفی کرد.

منبع/ zdnet

ارسال نظرات
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی