کد خبر: ۱۳۷۲۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹
نبض فناوری گزارش می دهد؛

فناوری‌های نمایشگاه«CES» برای خانه‌ای هوشمند

شرکت کوهلر وان آرامش، چندین وسیله بدون نیاز به لمس کردن و دیده بان آب هوشمند را در نمایشگاه CES سال 2021 معرفی کرده است.

به گزارش«نبض فناوری»، شرکت کوهلر در سال 2021 با تعداد زیادی محصولات جدید آشپزخانه، حمام هوشمند، دیده بان آب هوشمند و وان 16 هزار دلاری در نمایشگاه CES 2021 حضور یافته است.

از سال های گذشته در این نمایشگاه شاهد توالت های هوشمند و شیرهای کنترل کننده صدا بودیم؛ امسال تمرکز کاملاً بر روی آرامش و دور نگه داشتن دستان ما از سطح میکروب ها است.

حمام آرمش

فناوری‌های نمایشگاه«CES» برای خانه‌ای هوشمند

این وان مربع با ترکیب نور، مه و آروماتراپی تجربه ای شبیه به آبگرم در خانه ایجاد می کند. این حمام بر اساس عمل حمام جنگل ژاپنی است. این وان با نور احاطه شده و آب از پایین آن پر می شود. سطح حمام قابلیت پوشیده شدن با مه را دارد که می توان از رایحه درمانی در آن استفاده کرد. قیمت حمام آرامش ارائه شده در این نمایشگاه با پیکربندی های مختلف از 6198 دلار تا 15998 است.

شیر حمام بدون نیاز به لمس

فناوری‌های نمایشگاه«CES» برای خانه‌ای هوشمند

همه گیر جهانی به ما آموخت که لمس برخی موارد مربوط به سرویس بهداشتی برای بهداشت شخصی خوب نیست. شرکت کوهلر در سال 2019 شیر آشپزخانه بدون لمس Sensate را منتشر کرد؛ این مدل جدید در مورد حمام ارائه و همان گزینه حذف دست ها را ارائه می دهد. دو سبک ارائه شده: یکی با حسگر داخلی در خود شیر و دیگری با دکمه ای در کنار آن است.

توالت هوشمند

فناوری‌های نمایشگاه«CES» برای خانه‌ای هوشمند

این توالت فرنگی هوشمند از نظر فنی فاقد یکپارچه سازی هوشمندانه در منازل است؛ اما بسیار زیبا با ویژگی های اضافی با قیمت کمتر (اما هنوز گران قیمت) از توالت های هوشمند قبلی این شرکت ساخته شده است. این توالت شامل یک صندلی گرم شونده، باز و بسته شدن خودکار و ریموت است. این توالت هوشمند تابستان امسال با قیمت 3هزارو 100 دلار در دسترس خواهد بود.

توالت بدون نیاز به لمس

فناوری‌های نمایشگاه«CES» برای خانه‌ای هوشمند

کوهلر برای سال 2021 توالت های لمسی بیشتری به نمونه کارهای خود اضافه و دو سبک جدید با قیمت 600 و هزار دلار معرفی کرده است. یک سنسور در اهرم شستشوی توالت با تکان دست شما شستشو را شروع می کند. نور LED داخلی را می توان از طریق برنامه سفارشی کرد. قرار است هر دو توالت فرنگی در ماه مارس سال جاری ارائه شوند.

دیده بان آب هوشمند Kohler-Phyn

فناوری‌های نمایشگاه«CES» برای خانه‌ای هوشمند

شاید مقرون به صرفه ترین و هوشمندانه ترین محصول خانه محوری کوهلر در سال جاری، دیده بان آب خانگی کوهلر باشد که توسط Phyn تولید شده است.

کوهلر امسال دو محصول با مارک مشترک Phyn به بازار عرضه خواهد کرد: دیده بان آب خانه کوهلر و نسخه دوم با خاموش شدن خودکار آب.

دیده بان سیستمی است که در زیر سینک ظرفشویی خانه نصب می شود و از آنجا، استفاده از آب را در سراسر سیستم لوله کشی شما تشخیص می دهد و درصورت نشتی در هر نقطه از خانه به شما اطلاع می دهد. همچنین اطلاعات کاملی در مورد نحوه استفاده هر وسیله از آب فراهم می کند.

دیده بان اصلی 300 دلار و گزینه خاموش شدن اتوماتیک 500 دلار قیمت گذاری شدند. انتظار می رود که در نیمه دوم سال 2021 دیده بان آب خانگی کوهلر وارد بازار شود.

نمایشگاه CES 2021 به عنوان یک رویداد مجازی از روز دوشنبه آغاز به کار کرد.

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی