کد خبر: ۱۳۸۵۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰
در گفت‌وگو با نبض فناوری مطرح شد؛

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی بر بستر هوش مصنوعی طراحی شد

مدیرعامل شرکت توسعه راهکارهای هوشمند تکوین، گفت: سگمنتینو یک سرویس اتوماسیون بازاریابی به وسیله هوش مصنوعی است که به کسب و کار ها کمک می‌کند که با استفاده از کانال‌های مختلف، ارتباط موثرتری با مشتریان خود داشته باشند. افزایش نرخ تبدیل، افزایش Engagement و در نهایت فروش از اهداف نهایی سگمنتینو است.

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی بر بستر هوش مصنوعی طراحی شد

علیرضا سمر مدیرعامل شرکت توسعه راهکارهای هوشمند تکوین، در گفت‌وگو با خبرنگار «نبض فناوری» از طراحی نرم افزار اتوماسیون بازاریابی بر بستر هوش مصنوعی در این شرکت استارتاپی خبر داد و گفت: این شرکت در حوزه بازاریابی نرم افزار برخط ابری را به شرکت‌ها ارائه می‌دهد تا جاییکه شرکت‌ها با استفاده از این نرم افزار بازاریابی خودشان را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در این نرم افزار الگوریتم هوش مصنوعی بکار گرفته شده است تا محتوای کاربران خود را شخصی سازی کند. همچنین علاوه بر کاهش هزینه شرکت‌ها، ارتباط خود را با کاربران به صورت بهینه و مستمر حفظ کرده تا از این طریق اعتماد کاربران را جلب کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه راهکارهای هوشمند تکوین، خاطر کرد: سگمنتینو یک سرویس اتوماسیون بازاریابی به وسیله هوش مصنوعی است که به کسب و کار ها کمک می‌کند که با استفاده از کانال‌های مختلف، ارتباط موثرتری با مشتریان خود داشته باشند. افزایش نرخ تبدیل، افزایش Engagement و در نهایت فروش از اهداف نهایی سگمنتینو است.

سمر افزود: فعالیت نرم افزار اتوماسیون بازاریابی هوش مصنوعی بدین صورت است که کسب وکارهای دیجیتال با کاربران در ارتباط بوده تا فعالیت کاربران را ذخیره کنند. این نرم‌افزار پالایشی را روی داده‌ها انجام می‌دهد تا با استفاده از تحلیل داده‌ها و قوانینی که کسب وکارها تعریف می‌کنند با شروطی پیام‌هایی را در زمان‌های مختلف به کاربران ارسال کند.

وی تأکید کرد: این پیام از طریق پست الکترونیکی به کاربر ارسال می شود تا تعامل دو طرفه را بیشترکند. بنابراین تلاش ما این است که پیغام‌ها را شخصی سازی کنیم.

مدیرعامل این شرکت استارتاپی تصریح کرد: این نرم افزار در داخل کشور مشابهی ندارد و در خارج از کشور نرم افزار اتوماسیون بازاریابی وجود دارد نه به این که صورت که به وسیله هوش مصنوعی پیغام‌ها را شخصی سازی کند.

وی گفت: هم اکنون این نرم افزار در 15 شرکت دیجیتالی داخلی کاربردی شده است. در حال حاضر به دلیل نبود حمایت‌های مالی محدودیت در بازار بین المللی داریم، امیدواریم با حمایت‌های مسئولان بتوانیم در عرصه‌ جهانی حضور چشمگیر داشته باشیم.

سمر یادآور شد: هم اکنون در این شرکت استارتاپی 8 نفر مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی