کد خبر: ۱۳۸۹۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸

۵۰۰ محصول فناورانه حوزه سلامت در فن بازار عرضه شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران از عرضه ۵۰۰ محصول فناورانه در فن بازار ملی سلامت خبر داد و گفت: در حاشیه ششمین همایش و فن بازار سلامت از برترین‌های مسابقه دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی تقدیر خواهد شد.

عرضه ۵۰۰ محصول فناورانه حوزه سلامت در فن بازار

به گزارش «نبض فناوری» علی صحرائیان امروز در افتتاحیه ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت با بیان اینکه این همایش با شعار "دانشگاه و فناوری در خدمت صلح، سلامت و توسعه در ۳ بخش "فن بازار"، "پنل‌های تخصصی" و "مسابقه دانشجویی" برگزار می‌شود، افزود: در بخش پنل‌ تخصصی ۱۰ نشست با تمرکز بر کووید-۱۹ و فناوری‌های مرتبط با آن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه دانشجویی در این همایش، اظهار کرد: طی اعلام فراخوان عمومی تیم‌های دانشجویی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در این رویداد شرکت کردند و این تیم‌ها در یک دوره آموزشی یک ماهه حضور یافتند و پس از داوری ۱۹ تیم برای ورود به مرحله مسابقه‌ای این رویداد انتخاب شدند.

صحرائیان با بیان اینکه مرحله مسابقه‌ای این رویداد امروز دوشنبه و فردا سه‌شنبه ۶ و ۷ بهمن ماه در حاشیه ششمین همایش و فن بازار ملی برگزار می‌شود، ادامه داد: افتتاحیه این مسابقه فردا سه شنبه ۷ بهمن ماه برگزار می‌شود و به ۳ تیم برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به آغاز به کار فن بازار ملی سلامت، توضیح داد: این فن بازار به صورت مجازی برگزار می‌شود. این فن بازار دارای ۱۲ سالن "سازمان‌های کارفرمایی"، "صندوق‌های سرمایه گذاری"، "مراکز رشد و شتابدهنده‌ها"، "سالن اختصاصی کووید-۱۹"، "تجهیزات و ملزومات پزشکی"، "تجهیزات و مواد و ملزومات آزمایشگاهی"، "محصولات دارویی"، "محصولات طبیعی و طب سنتی"، "محصولات بیوتکنولوژی"، "خدمات سلول درمانی و محصولات بافتی"، "خدمات سلامت و سلامت الکترونیک" و "خدمات بهداشتی و محیط زیست" است.

وی با تاکید بر اینکه در این فن بازار ۳۰۰ غرفه حدود ۵۰۰ محصول فناورانه را عرضه می‌کنند، خاطر نشان کرد: در این بخش ۱۸ غرفه از سازمان‌های کارفرمایی، ۷ غرفه مربوط به صندوق‌های سرمایه گذاری، ۳۹ غرفه مربوط به مراکز رشد و شتابدهنده ها، ۳۷ غرفه مربوط به محصولات مرتبط با بیماری کووید-۱۹، ۵۱ غرفه مربوط به تجهیزات و ملزومات پزشکی، ۳۲ غرفه مربوط به تجهیزات، مواد و ملزومات آزمایشگاهی و ۱۹ غرفه مربوط به محصولات دارویی است.

به گفته معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، ۱۹ غرفه این فن بازار مربوط به محصولات دارویی، ۱۶ غرفه مربوط به محصولات طبیعی و طب سنتی، ۱۷ غرفه مربوط به محصولات بیوتکنولوژی، ۱۲ غرفه مربوط به خدمات سلول درمانی و محصولات بافتی و ۳۴ غرفه مربوط به خدمات سلامت و سلامت الکترونیک می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی