کد خبر: ۱۳۹۴۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۰

قیمت تجهیزات کلیدی رایانه اعلام شد+ جدول

قیمت انواع تجهیزات رایانه‌ای از جمله موس و کیبورد و انواع صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی در بازار امروز(۷) بدین شرح است.

قیمت تجهیزات کلیدی رایانه اعلام شد+ جدول

به گزارش« نبض فناوری» به روزرسانی نرم افزار One UI 3.1 سامسونگ اخیرا در تبلت‌های Galaxy Tab S7 و +S7 در کره جنوبی آغاز شده است و به زودی انتظار می‌رود در سایر مناطق نیز در دسترس قرار گیرد. سامسونگ در تلاش است تا تبلت‌های پرچم‌دار خود را حتی برای بهره‌وری بهتر، دو ویژگی قابل توجه را با به روزرسانی One UI 3.1 (از طریق Neowin) به این تبلت‌ها وارد کند. این ویژگی دقیقا مانند این است که کاربران iPad می‌توانند از ویژگی Sidecar استفاده کنند تا تبلت خود را به نمایشگر ثانویه برای MacBook خود تبدیل کنند. کاربران Galaxy Tab S7 می‌توانند از ویژگی One UI's Extended Mode با رایانه شخصی خود استفاده کنند.
**تمامی قیمت‌ها به تومان است**

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

به دلیل بسته بودن بازار در ایام شیوع ویروس کرونا، قیمت‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی برداشته شده‌اند.

انواع صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی

یکی از ابتدایی‌ترین تجهیزاتی که کاربر برای استفاده از رایانه شخصی خود به آن نیاز دارد صفحه‌نمایش است، این دستگاه یک نقطه کلیدی برای هر رایانه به حساب می‌آید که اطلاعات و پردازش‌های صورت گرفته در کیس را به شکل تصویری قابل‌درک به نمایش می‌گذارد. خرید یک صفحه‌نمایش مناسب نه‌ تنها با کیفیت بالا می‌تواند لذت‌بخش باشد بلکه اشعه‌های آن می‌توانند ضرر کمتری را به چشم وارد کنند. در ادامه فهرست آخرین قیمت صفحه‌نمایش‌های ال‌ای‌دی داخل بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت تجهیزات کلیدی رایانه اعلام شد+ جدول

انواع موس

با این که ماوس‌ از قطعات داخلی یک رایانه به حساب نمی‌آید اما می‌توان گفت جمع‌آوری یک سیستم خانگی بدون وجود این وسیله امکان‌پذیر نیست. ماوس هدایت‌گر اصلی رایانه شناخته می‌شود و کاربران تمام فعالیت‌های مهم خود را با این قطعه انجام می‌دهند. در ادامه آخرین قیمت مدل‌های مختلف ماوس موجود در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت تجهیزات کلیدی رایانه اعلام شد+ جدول

انواع کیبورد (صفحه کلید)

یکی از قطعات دیگری که همانند ماوس در داخل کیس قرار نمی‌گیرد اما از اهمیت بالایی بهره‌مند می‌شود، صفحه کلید و یا همان کیبورد است. افراد در هنگام جمع کردن یک سیستم خانگی می‌بایست حتما یک صفحه کلید بخرند چرا که بدون وجود آن نصب ویندوز و کارت‌های گرافیکی تقریبا غیرممکن می‌شود. همچنین این قطعه همانند موس از اهمیت بالایی در بین علاقه‌مندان دنیای بازی‌های رایانه‌ای برخوردار است چرا که به نسبت نوع آن، کاربران می‌توانند بازدهی بهتری در بازی داشته باشند. در ادامه آخرین قیمت مدل‌های مختلف صفحه کلید‌های موجود در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت تجهیزات کلیدی رایانه اعلام شد+ جدول

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
اون سامسونگ 19 اینچ رو یک سرچ ساده بزنید با دلار 23 تومن میشه 2700000 و قیمت بازار 4600000 هست یعنی اینها میخوان چقدر سود ببرند؟
0
0
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی