کد خبر: ۱۳۹۷۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۱

هفتمین گردهمایی «هلدینگ فناوری نگاه» برگزار شد

گردهمایی هفتم هلدینگ فناوری نگاه در تاریخ 30 دی 1399 برگزار شد و کارکنان نگاه در این گردهمایی به صورت آنلاین شرکت کردند.

در این گردهمایی حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه در این مراسم با تاکید بر این موضوع که سرمایه اصلی ما و هر شرکت فعال در زمینه IT سرمایه‌های انسانی هستند، گفت: «ما به‌رغم داشتن چالش‌های مهمی چون تشکیل شرکت‌های هلدینگ فنانوری نگاه، جابجایی و تغییر مکان فیزیکی، ورود به عرصه‌های تازه و تشکیل بخش‌های جدیدی که پیش از این به صورت مستقل وجود نداشتند، توانستیم بخوبی پاسخگوی درخواست‌های بانک باشیم». اسلامی سرعت انجام پروژه‌ها در نگاه را ستود و ضمن ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده از فرصت‌ها و چالش‌های جذاب پیش روی همه کارکنان نگاه نام برد. او افزود: « وجه تمایز ما با شرکت‌های مشابه چابک بودن و تعامل داشتن با سایر بازیگران حوزه آی‌تی است و بر این باوریم که استارت‌آپ‌ها دروازه ورود ما و بانک به حوزه Retail و تماس با مصرف‌کنندگان نهایی خدمات مالی هستند».

 

در ادامه محمدرسول طاهری از مدیران شرکت “نگاه بانک” ضمن اشاره به 50 سرویس نظیر خدمات کارت، پرداخت‌هایِ خردِ گمرک، بیمه، استعلام‌های نهادهای حاکمیتی و بانک مرکزی، پروژه LOS، سامانه پیامک کوتاه و MQ که این شرکت اخیرا ارائه کرده است، گفت: «بانک کارآفرین به کمک این سرویس‌ها و همچنین توسعه زیرساخت‌ها قادر شده است به حوزه‌های تازه‌ای مثل Open Banking ورود کند و ما هم اکنون امکان ارایه خدمت به فین‌تک‌ها را داریم».

 

مهمان دورهمی هفتم نگاه علی حاجی‌زاده مدیر عامل شرکت آدانیک بود. او گفت: « کارکردن در پروژه‌های بانکی بسیار سخت است و کارها بسیار سخت پیش می‌رود. اما تجربه کاری ما با “نگاه” متفاوت بود و توانستیم طی سه ماه به دستاوردهای خوبی برسیم و این همکاری جزء معدود تجارب ما بود که در آن توانستیم نتیجه نهایی را در بازه زمانی کوتاهی ببینیم». حاجی‌زاده در مورد نقش و آینده آی‌تی در کسب و کارها اذعان کرد: « اگر نگوییم امروزه دیگر کسب‌و کار و IT یک مقوله‌اند، می‌توان گفت این دو عرصه از یکدیگر جدایی ناپذیرند و این موضوع در مورد نسل آینده که در دنیای IT نفس می‌کشد بیشتر صدق خواهد کرد. از یک جایی به بعد ما باید شعبه بانکی و خدمات مالی‌مان را به درون بازی‌های نسل جدید ببریم».

در دورهمی هفتم هلدینگ فناوری نگاه به صورت آنلاین مسابقه پانتومیم برگزار گردید که باعث شد فضایی دوستانه و شاد بر مراسم حاکم شود و طبق روال همیشگی از پرسنل برگزیده تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی