کد خبر: ۱۴۰۲۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹
در دانشگاه شهیدبهشتی محقق می شود؛

رویداد حمایت از طرح های فناورانه برگزار می‌شود

پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی رویدادی را در راستای حمایت از طرح های فناورانه برگزار می کند.

رویداد طرح های فناورانه برگزار می‌شود

به گزارش«نبض فناوری» طرح‌های برگزیده از تسهیلات استقرار در مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی برخوردار می‌شوند.

به گفته دکتر علی اصغر سعدآبادی رئیس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی، این رویداد به عنوان طرحی ویژه از ایده‌های نوآورانه و فناورانه تیم‌های نوآور دانشجویی و تیم‌های فناور دانشگاهی در جهت خلق شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در مراکز نوآوری دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها دانشگاه شهید بهشتی حمایت می‌کند.

سعدآبادی گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با هدف حمایت و هدایت تیم‌های نوآور دانشجویی و تیم‌های فناور دانشگاهی و بسترسازی لازم برای توسعه فناوری و تجاری سازی و کمک به اشتغال دانش آموختگان و دانشجویان فعالیت می‌کند.

وی گفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده توسط پارک و بهینه سازی فرآیند اعطای تسهیلات و حمایت‌های مالی از تیم‌های پذیرش شده در شتابدهی و در راستای حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور و دانش بنیان، دستورالعمل اعطای تسهیلات و حمایت مالی پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برای طرح «نوآ» تدوین شده است.

به گفته رئیس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی در این طرح ایده‌های ارائه شده طی سه مرحله بررسی می‌شوند. در مرحله اول ایده‌ها توسط شورای راهبردی مراکز نوآوری پایش می‌شود. طی مرحله دوم به تیم‌های پایش شده به مدت دو ماه مشاوره و آموزش] پیش شتابدهی [جهت پیاده سازی ایده نوآورانه و فناورانه ارائه می‌گردد و در نهایت طی مرحله سوم ایده‌های نهایی در مراکز نوآوری دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها مستقر می‌شوند و از خدمات پارک برخوردار می‌شوند.

سعدآبادی افزود: از آنجا که مراکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی در پژوهشکده‌ها و دانشکده‌های متنوعی از جمله علوم و فناوری‌های پزشکی، علوم شناختی، علوم محیطی، ادبیات و علوم انسانی، الهیات و ادیان، مهندسی و علوم کامپیوتر، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم زمین، معماری و شهرسازی، مهندسی برق، مدیریت و حسابداری، اقتصاد و علوم سیاسی مستقر هستند امکان جذب نوآوران در حوزه‌های مختلف در این طرح وجود دارد.

وی به خدمات مشاوره و آموزش تیم‌ها و همچنین ارتباط با صندوق پژوهش و نوآوری شهید بهشتی به عنوان بخشی از حمایت‌های طرح نوآ از ایده‌های برتر اشاره کرد و افزود: تسهیلات مالی ایده‌های برگزیده شده نیز شامل اعطای یک میلیارد ریال به یک گروه، حمایت مالی از ۵ گروه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین حمایت مالی تا سقف ۵۰ میلیون ریال از چهار گروه برای ساخت نمونه اولیه محصول یا خدمت است.

به گزارش نبض فناوری، آخرین زمان ثبت نام در طرح نوآ ٢٦ بهمن ماه ٩٩ است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی