کد خبر: ۱۴۰۳۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

اجرای برنامه‌ Grimes در سیستم عامل اندروید

شرکت Endel اعلام کرد برنامه Grimes را دستگاه‌های اندروید اجرا می‌کند.

اجرای برنامه‌ Grimes در سیستم عامل اندروید

به گزارش« نبض فناوری» در اکتبر گذشته، شرکت Endel اعلام کرد که برای یک صدای خاص در داخل برنامه موسیقی خود با نرم افزار Grimes همکاری کرده است که به منظور کمک به افراد در سلامت روان، تمرکز، آرامش و خوابیدن است.

این همکاری AI Lullaby نام داشت و همانطور که از نام آن مشخص است، هوش مصنوعی را با موسیقی و صدای اصلی Grimes ترکیب کرده است. در این مورد فقط یک مشکل وجود داشت و آن هم این بود که فقط در سیستم عامل iOS اجرا می‌شد. این برنامه اکنون برای کاربران آیفون از دسترس خارج شده و همانطور که قول داده شده بود، به برنامه اندروید اندل منتقل شده‌است. اگر تلفن یا تبلت دارید که از سیستم عامل Google پشتیبانی می‌کند، دفعه دیگر که برنامه را باز می‌کنید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

حال این سوال پیش می‌آید چه چیزی اندل را خاص می‌کند؟ و چرا این ناظر صدا نمی‌تواند در بستری مانند YouTube کار کند؟ برنامه Endel یک برنامه کامل در بحث شخصی‌سازی است. این برنامه مجموعه‌ای از فاکتورها مانند زمان روز و ریتم شبانه‌روزی بدن را در نظر می‌گیرد.

اجرای برنامه‌ Grimes در سیستم عامل اندروید

اگر می‌خواهید از امکانات آن بیشتر استفاده کنید، می‌توانید داده‌های بیشتری از جمله موقعیت مکانی خود که آب و هوا و میزان نور خورشید را مشخص می‌کند، ضربان قلب و حرکت کلی را به برنامه بدهید. سپس اندل از این اطلاعات برای تولید و پخش موسیقی استفاده می‌کند که از لحن خالص و مقیاس‌های پنتاتونیک استفاده و میزان جذب برای مغز را آسان می‌کند. این شرکت همچنین از برخی روش‌های پوشاندن صدا برای دفن عناصر خشن استفاده می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی