کد خبر: ۱۴۱۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰
مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان مطرح کرد؛

تولید محصولات دارویی و آرایشی بدون استفاده از مواد شیمیایی/ بیماران پروانه‌ای با محصول ایرانی درمان می‌شوند

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فراورده‌های طب سنتی نیکا، با بیان اینکه کرم‌های آرایشی و بهداشتی تولیدی این شرکت ۱۰۰ درصد از مواد طبیعی تهیه شده و هیچ گونه مواد شیمایی مضر را در برندارد، گفت: این محصولات در درمان زخم بستر و زخم پای افراد دیابتی برای جلوگیری از قطع عضو و مداوای سوختگی و ترمیم جای بخیه و بریدگی کاربرد دارد.

تولید محصولات دارویی و آرایشی بدون استفاده از مواد شیمیایی/ بیماران پروانه‌ای با محصول ایرانی درمان می‌شوند

محمد کاظم رشیدی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان شرکت فراورده های طب سنتی نیکا، در گفت‌وگو با خبرنگار«نبض فناوری» درباره فعالیت این شرکت اظهار کرد: این شرکت در سال ۱۳۹۱ با انجام فعالیت‌های تحقیقاتی کار خود را آغاز کرده و هم اکنون در زمینه تولید فراورده‌های طب سنتی، ارائه خدمات طب سنتی و تحقیق در زمینه مبانی طب سنتی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این شرکت دانش‌بنیان مجوز سازمان غذاو دارو را برای تولید محصولات اخذ کرده است، گفت: در تمام محصولات تولیدی این شرکت به هیچ عنوان مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود. در حال حاضر تمام این محصولات ثبت و اختراع شده است.

رشیدی اضافه کرد: کرم الیو وهانی نیکا با کاربرد درمان زخم بستر و زخم پای افراد دیابتی برای جلوگیری از قطع عضو و مداوای سوختگی و ترمیم جای بخیه و بریدگی کاربرد دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: کرم های ارایشی و بهداشتی تولیدی توسط این شرکت 100 درصد از مواد طبیعی تهیه شده و هیچ گونه مواد شیمایی مضر را در برندارد ودر نتیجه بعد از استفاده از این کرم افراد پوست طبیعی خود را کاملا محافظت کرده و از پیری زود رس پوست خود رنج نمی برند.

وی اضافه کرد: یکی از مواد تشکیل‌دهنده این کرم آرایشی «برموم» است که 80 درصد مردم کشورهای خارجی این ماده را می‌شناسند در حالی که حتی 20 درصد جامعه ما آن را نمی‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه برموم خواص بسیار زیادی دارد و نه تنها ضد عفونت در زنان بلکه داروی سرطان است و ارزش آن حتی از طلا بیشتر است، افزود: با استفاده از این مواد می‌توان هزینه‌های دولتی را کاهش داد.

رشیدی ادامه داد: همچنین کرم نیکا برای درمان بیماران پرونه‌ای و کیست تخمدان خانوم‌ها، عفونت دهانه رحم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تولید یک کرم آرایشی گفت: مدعی هستم هیچ کس قادر به تولید چنین محصولی نیست، محصولی که از طبیعت الهام گرفته شده و بکر است و پایه کار ما این است که طبیعت تخریب شده را آباد کنیم کار ما با زنبور عسل و زیتون است که با آن محصولات مورد نیاز را تولید می‌کنیم.

رشیدی با بیان اینکه این کرم به سختی تولید شده و چند سالی هم در کش و قوس یک قانون بودیم تا ثبتش کنیم، گفت: در مورد خواص آن باید بگویم هر آنچه از کرم‌های موجود در دنیا انتظار داری در این محصول موجود است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه برای صادرات به سوریه در دستور کار است اما متاسفانه به دلیل قوانین دست وپاگیر و بروکراسی اداری محصولات ما در گمرک مانده و کسی در این زمینه پاسخگو نیست از دولت انتظار داریم که موانع پیش روی تولیدکنندگان را برداشته و اجازه دهند که این شرکتها رشد کنند.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
وبگردی