کد خبر: ۱۴۱۴۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۹

کدام استارت‌آپ‌ها در شانزدهمین رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی 2 حضور داشتند؟

رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی با حضور پنج استارت‌آپ «آوین»، «ونتیلاتور اورژانسی»، «هندیپاک»، «بادی آنالایزر» و «شریف سولار» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

کدام استارت‌آپ‌ها در شانزدهمین رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی 2 حضور داشتند؟

به گزارش «نبض فناوری» استارت‌آپ «بادی آنلایزر» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که برای اندازه‌گیری میزان چربی، عضله و آب بدن، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت آپ ۸۰۰ میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصر‌به‌فرد آن، محصولی غیر تهاجمی برای تخمین ترکیبات چربی، عضله و آب بدن در مدت زمان کوتاه و با هزینه تمام شده مناسب است.

استارت‌آپ «آوین» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که برای مواد مصنوعی گرفت استخوانی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت آپ ۹۵۰ میلیون تومان در ازای ۲۰ درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول افزایش زیست‌سازگاری، ایجاد خواص آنتی باکتریالی و بهبود عملکرد سلولی است.

استارت‌آپ «شریف سولار» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که دستگاه ضدعفونی خشک محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت آپ ۱.۷ میلیارد تومان در ازای ۱۵ درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول انجام عمل ضدعفونی برای همه نوع قطعه با هر شکل و جنس ممکن، سرعت نسبتا زیاد ضدعفونی، سیستم کاتالیستی تجزیه ازون، طراحی مکانیکی- الکترونیکی و عملکردی کم نقص با هدف صادرات محصول، طراحی کاملا Modular برای صادرات به صورت CKD، سیستم مبتنی بر سنسور، عدم تولید NOx و گاز‌های سمی دیگر است.

استارت‌آپ «ونتیلاتور اورژانسی» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که ونتیلاتور (Ventilator) یا دستگاه تنفس مصنوعی تولیدی خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت آپ ۱.۲ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول استفاده به عنوان ونتیلاتور خانگی است.

استارت‌آپ «هندیپاک» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که برای استند ضدعفونی کننده دست محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت آپ ۱ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول امکان سفارشی‌سازی، بدون مخزن، تمرکز بر ظاهر دکوراتیو، امکان ساخت با چوب MDF، قابلیت درج لوگو و برند، بدون نیاز به برق و باطری، سبک و سیار، پد ضدعفونی موبایل، نازل مه‌پاش و پد ضدعفونی کننده کفش است.

ارسال نظرات
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
وبگردی