کد خبر: ۱۴۱۴۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷
رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس

عرض اندام محصولات حوزه سلامت پارک فناوری پردیس در کنیا/ ارزش ۵۰۰ میلیون تومانی محصولات ارائه شده در شوروم

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس گفت: هدف از ایجاد این نمایشگاه تخصصی تلاش هدفمند برای توسعه بازار محصولات پارک فناوری پردیس است به این عنوان که ما در کشورهای مختلف متناسب با نیاز آنها اقدام به ایجاد نمایشگاه و فروشگاهی محصولات حوزه های مشخص کردیم و تلاش می کنیم که بازاریابی محصولات پارک فناوری پردیس را نه به شکل جنرال بلکه به شکل تخصصی و متناسب با بازار هدف معرفی کنیم.

افتتاح نمایشگاه تخصصی حوزه سلامت پارک فناوری پردیس در کنیا/ ارزش ۵۰۰ میلیون تومانی محصولات ارائه شده در شوروم

میلاد صدرخانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس، در گفت‌وگو با خبرنگار« نبض فناوری» از افتتاح نمایشگاه تخصصی حوزه سلامت پارک فناوری پردیس در کنیا خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای پارک فناوری پردیس در تولید محصولات حوزه سلامت اعم از داروها و مکمل های دارویی و تجهیزات پزشکی تصیمم گرفتیم که با توجه به نیاز بسیار گسترده بازار شرق آفریقا در حوزه محصولات سلامت نمایشگاهی را در آنجا برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: پارک فناوری پردیس به این نتیجه رسید که کشور کنیا این ظرفیت را دارد که دروازه ای برای صادرات محصولات فناورانه در حوزه سلامت باشد. در نتیجه خانه نوآوری و فناوری در کنیا با همکاری وزارت امور خارجه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کنیا راه‌اندازی کردیم. بنابراین پارک فناوری پردیس فرصتی را بدست آورد تا یک فضای نمایشگاه تخصصی حوزه سلامت را در کارخانه نوآوری و فناوری در کنیا ایجاد کند تا محصولات پارک فناوری پردیس را در معرض بازدید و انتخاب مشتریان و شرکتهای کنیایی قرار دهد.

صدرخانلو اظهار کرد:هدف از ایجاد این نمایشگاه تخصصی تلاش هدفمند برای توسعه بازار محصولات پارک فناوری پردیس است به این عنوان که ما در کشورهای مختلف متناسب با نیاز آنها اقدام به ایجاد نمایشگاه و فروشگاهی محصولات حوزه های مشخص کردیم و تلاش می کنیم که بازاریابی محصولات پارک فناوری پردیس را نه به شکل جنرال بلکه به شکل تخصصی و متناسب با بازار هدف معرفی کنیم.

وی ادامه داد: بازار کشورهای شرق آفریقا به واسطه عطشی که نسبت به محصولات حوزه سلامت دارند و توانایی عرضه بالای فناوری دارند از سمت پارک در حوزه سلامت ما را به این نتیجه رساند که با حوزه سلامت شروع کنیم؛ امید داریم که با تداوم این فعالیت ها اتفاقات خوبی برای محصولات پارک رقم بزند.

صدرخانلو افزود: در این نمایشگاه بصورت مستقیم و غیرمستقیم بالغ بر ۳۰ شرکت در شوروم حضور داشتند و برخی نیز با محصولات و برخی با کاتالوگ به معرفی محصولات خود پرداختند.

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس، گفت: در این نمایشگاه شرکت های پویندگان راه سعادت، پویندگان پزشکی پردیس، کاوندیش سیستم، الکترونیک برتر و داهیان از شرکت های پارک پردیس حضور داشتند.

وی از برگزاری ۱۵ جلسه مشترک با طرف های کنیایی در طی رویداد خبر داد و افزود: بیش از ۲۰ گروه و شرکت مختلف از شوروم بازدید داشتند. محصولات ارائه شده در این نمایشگاه مانیتوراعلام علایم حیاتی ، ویریبل مانیتور و ونتیلاتور سعادت، دستگاه الکترو کوتر شرکت آوان طب، اقلام مختلف از شرکت بهیار صنعت سپاهان، انواع ماسک و ضدعفونی کننده از شرکت های مختلف، انواع پک جراحی، ترمومتر و پالس اکسی متر سدنا است.

وی خاطرنشان کرد: میزان ریالی تجهیزات موجود در شوروم در حال حاضر بالغ بر پانصد میلیون تومان است.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی