کد خبر: ۱۴۲۰۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

اگر نگران سرقت گوشی خود هستید، بیمه تلفن همراه به بازار آمد!

مدیر بیمه های مهندسی از ارایه "بیمه تلفن همراه" به بازار خبرداد و گفت : گوشی های موبایل امروزه به بخش جدا نشــــدنی از زندگی و کاربسیاری ازمردم تبدیل شده است که با بهبود کارایی و گسترش امکانات این دسـتگاه ها، میزان اسـتفاده ازآنها نیز افزایش یافته اسـت به صورتی که به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند.

اگر نگران سرقت گوشی خود هستید، بیمه تلفن همراه به بازار آمد!

به گزارش نبض فناوری؛ محمد رضا آقاجانی گفت: سلایق مردم تغییرکرده و تلفن های هوشمند و اینترنت تقاضاهای جدیدی ساخته است، بیمه دراین شرایط تلاش می کند، با ارائه محصولات جدید پاسخگوی این تقاضا باشد وبه موازات تسهیل خرید خدمت و صدور بیمه نامه ، تلاش میکند ، فرآیند پرداخت خسارت نیز با سهولت انجام گیرد و رضایت حداکثری مشتریان فراهم شود.

با بیان اینکه اخیراً قیمت های تلفن همراه در رده های مختلف افزایش داشته است ، افزود : اگر دستگاه تلفن همراه درمعرض آسـیب هایی چون ضربه ، آبدیدگی ، آتش سوزی و حتی نوسانات برق قرارگیرد استفاده از دستگاه را غیر ممکن می سازد.

این موضوع باعث شد تا بیمه محصول جامع بیمه ای که ریسـک های احتمالی درانتظار این ابزار را پوشش دهد را طراحی و برای جلب رضایت جامعه به بازار عرضه نماید. مدیربیمه های مهندسی با اشاره به اینکه پوشش بیمه موبایل ها بخشی از نگرانی کاربران را از بین می برد ، توضیح داد : آبدیدگی و نم زدگی، نوسانات برق و الاتصال کوتاه ، ضرب خوردگی و شکستن ، آتش سوزی و انفجار، سیل و طوفان ، سرقت با شکست حرزتعهدات بیمه گر دراین بیمه نامه است.

جبران هزینه های تحمیل شــده هرکدام از این ریسک ها به بیمه گذار و درعین حال تنوع محصولات و سهولت عملیات صدور را مزیت های بیمه تلفن همراه میتوان عنوان کرد و خســارات وارد تجهیزاتی که مطابق نظر رسمی مراکز تخصـصــی و معتبر خدمات فنی تجهیزات الکترونیک، قابل تعمیرنیستند، جبران خواهد شد .

با اشاره به اینکه ، بیمه گذاران به این نکته که پوشش بیمه نامه فوق با مفهوم گارانتی متفاوت است و موارد تحت پوشش گارانتی مشمول بیمه نامه نمی شود و بیمه نامه جایگزین گارانتی نیست ، بلکه تکمیل کننده آن و مازاد پوشش های آن می باشد .

منبع/ اقتصادآنلاین

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی