کد خبر: ۱۴۲۳۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۱

شیائومی دنیای نمایشگر گوشی‌های هوشمند را متحول می‌کند

شرکت شیائومی با انتشار طراحی اولیه خبر از ساخت یک گوشی با نمایشگر فوق منحنی داد.

شیائومی دنیای نمایشگر گوشی‌های هوشمند را متحول می‌کند

به گزارش« نبض فناوری» به تازگی طرحی اولیه از گوشی جدید شرکت شیائومی با نمایشگر آبشاری (فوق منحنی) در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شیائومی قصد دارد انقلاب جدید در صنعت نمایشگر گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. این کانسپت به طور رسمی توسط شیائومی در فضای مجازی منتشر شد و شیائومی درباره آن اعلام کرد این نمایشگر از هر چهار طرف منحنی است. شیائومی در ساخت این نوع نمایشگر میزان انحنای نمایشگر را از هر طرف به میزان ۸۸درجه افزایش داده است. گفتنی است نمایشگر این گوشی دارای لبه‌های از جنس شیشه و لمینت است که مقاومت گوشی در برابر ضربه را کمی افزایش می‌دهد. در حال حاضر نام این گوشی مشخص نیست.

اما بخش بسیار قابل تامل موجود در این طراحی اولیه به عدم وجود هیچ‌گونه درگاهی در این گوشی اشاره می‌کند. تصاویر منتشر شده نشان می‌‌دهد شرکت شیائومی این گوشی را به طور کامل بیسیم طراحی کرده است و کاربر برای استفاده از هدفون یا شارژر باید از فناوری بلوتوث یا شارژر بیسیم استفاده کند.

عملکرد لبه‌های منحنی گوشی شیائومی

شواهد نشان می‌دهد شیائومی از لبه‌های این گوشی برای نشان دادن اعلان‌ها استفاده خواهد کرد و دکمه‌های گوشی نیز در این لبه‌ها و به صورت لمسی قرار داده‌ شدند. بلندگو و اسپیکر مکالمه گوشی نیز به کمک فناوری پیزوالکتریک سرامیک تامین شده‌اند و خبری از بریدگی برای اسپیکر مکالمه در این گوشی نخواهد بود.

در این گوشی از فناوری شارژ بیسیم فوق سریع ساتفاده شده است و در آن از تکنولوژِ دکمه‌های لمسی و حساس به فشار استفاده شده است، دوربین جلوی این گوشی زیر نمایشگر قرار دارد و فناوری سیمکارت این گوشی Esim اعلام شده است. با این حال هنوز زمان معرفی و سایر اطلاعات مربوط به این گوشی از سوی شیائومی اعلام نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی