کد خبر: ۱۴۲۴۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸

نیازمندی‌های صنعت لوازم‌خانگی ارائه می‌شود تا با ایده‌های فناورانه به آنها پاسخ داده شود

«رویداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم‌خانگی» با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری سوم و چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

نیازمندی‌های صنعت لوازم‌خانگی ارائه می‌شود تا با ایده‌های فناورانه به آنها پاسخ داده شود

به گزارش «نبض فناوری»، این رویداد، نخستین رویداد از سلسله رویدادهای ارتقای تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش است که با هدف شبکه‌سازی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع استراتژیک کشور برگزار می‌شود. در این رویدادها، نیازمندی‌ها و اولویت‌های فناورانه هر زنجیره ارزش شناسایی شده است و از این طریق توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان اتفاق می‌افتد.

این رویدادها با رویکرد مشارکت بازیگران اصلی هر زنجیره ارزش طراحی شده است و بعد از شناسایی و ارائه نیازمندی‌های موجود در هر زنجیره ارزش، شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان و سایر فناوران امکان ارائه راه‌حل‌ها و فناوری خود و ارتباط با مجموعه متقاضی را خواهند داشت.

در برگزاری رویداد نیازمندی‌های فناورانه صنایع و متولیان صنعت لوازم‌خانگی ارائه می‌شود. محورهای مدنظر این رویداد شامل «مواد اولیه»، «قطعات و تجهیزات گلوگاهی»، «هوشمندسازی و تکنولوژی ساخت»، «زنجیره ارزش» و «مصرف انرژی» است. این رویداد به‌منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه برگزار خواهد شد.

علاوه بر ارائه نیاز‌های فناورانه صنعت لوازم‌خانگی، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران محصولات مرتبط این حوزه با شرکت‌های دانش‌بنیان، مذاکرات تجاری رو در رو، برگزاری «پنل سیاستی و ارائه برنامه تاب‌آوری و رقابت‌پذیری»، «ارائه نیازهای حوزه صنایع لوازم‌خانگی» و معرفی حمایت‌های مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری نیز برگزار خواهد شد.

حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است. فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان به حضور در این رویداد، برای ثبت‌نام و اطلاع از جزئیات به اینجا مراجعه کنند.

سلسله رویدادهای معرفی نیاز‌های فناورانه صنایع، فرصتی برای شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه صنایع کشور است که با حضور واحد‌های صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی برگزار می‌شود. این رویداد توسط مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی