کد خبر: ۱۴۲۵۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰
در گفت‌وگو با نبض فناوری

حمایت از ارزش‌آفرینی استارتاپ‌ها اشتغال‌زایی را به دنبال دارد

بنیانگذار یک شرکت استارتاپی گفت: بزرگترین دستاورد این شرکت استارتاپی ایجاد فضایی مناسب برای جذب حمایت مالی مستمر و کسب درآمد است، چرا که فعال‌تر شدن اکوسیستم استارتاپی اشتغالزایی و رشد اقتصادی بیشتری را به دنبال دارد.

حمایت از ارزش‌آفرینی استارتاپ‌ها اشتغال‌زایی را به دنبال دارد

پدرام موسوی مسئول اجرایی و بنیانگذار سایت حامی باش، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» اظهار کرد: سایت حامی باش پلتفرم جذب حمایت مالی مستمر یا همان Donation است و کمک می‌کند که افراد ارزش‌آفرین، گروه‌ها، انجمن‌ها و ... بتوانند از طریق ساخت یک صفحه آنلاین در حامی‌باش و معرفی آن به مخاطبانشان حمایت مالی آن‌ها را جذب کنند. بسیاری از افراد مانند افرادی که محتوای آموزشی رایگان ارائه می‌دهند، به‌واسطه ارزشی که ایجاد می‌کنند مخاطبانی دارند و با توجه به صرف هزینه و زمان برای خلق ارزش نیاز به رفع دغدغه و کسب درآمد در آن‌ها احساس می‌شود.

وی با اشاره به دستاورد‌های این شرکت استارتاپی، گفت: بزرگترین دستاورد حامی باش ایجاد فضایی مناسب برای جذب حمایت مالی مستمر و کسب درآمد است تا ضمن افزایش اندازه بازار و به معرفی و ترویج این مدل کسب درآمد بپردازیم. با انجام این اتفاق، دسترسی همه ما به اطلاعات و محصولات خلاقانه رایگان بیشتر خواهد بود و خلاقیت و تولید محتوا با کمیت و کیفیت بیشتری اتفاق می‌افتد. حتی در بعضی از موارد حمایت از ارزش‌آفرینی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی برای افراد شود.

موسوی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه شرکت‌های استارتاپی تا چه حدی می‌توانند در توسعه اقتصاد و اشتغالزایی کمک کنند؟ اظهار کرد: هر استارتاپ در کنار حل مسائل موجود کاربران و مشتریان خود و همچنین کسب درآمد و اشتغالزایی می‌تواند هر چقدر کوچک در توسعه اقتصادی نقش داشته باشد.

بنیانگذار سایت حامی باش، تصریح کرد: عمده مشکلات در فضای کارآفرینی نبود فضای مناسب و چابک برای پیشبرد فعالیت‌های نوآفرینانه است. در عمل با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی نیاز به تغییر و ایجاد بستر برای رشد مجموعه‌های نوآفرین وجود دارد.

وی تأکید کرد: هر چقدر تعداد استارتاپ‌ها بیشتر باشد نشانه خوبی است، اما کمک به موفقیت و ایجاد ساختار‌ها و آسان شدن فعالیت‌های این مجموعه‌ها می‌تواند درصد موفقیت را بیشتر کند. در ادامه ضمن فعال‌تر شدن اکوسیستم استارتاپی اشتغالزایی و رشد اقتصادی بیشتری اتفاق می‌افتد.

موسوی اضافه کرد: در صورت وجود فضای اقتصادی مناسب سرمایه‌گذار با دید بلندمدت می‌تواند احتمال موفقیت هم برای سرمایه‌گذاران و هم برای استارتاپ‌ها را بیشتر کند.

گفتنی است این شرکت استارتاپی با همکاری پدرام موسوی مسئول اجرایی و بنیانگذار سایت حامی باش و شایان داودی مسئول فنی راه‌اندازی شده است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی