کد خبر: ۱۴۴۴۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱

با این اقدام رایانه خود را دیرتر تعویض کنید/آیا از سیستم کند رنج می برید؟

محققان فناوری پیشرفته ای را برای ویندوز معرفی کردند که مزایای زیادی برای رایانه های شخصی دارد. این فناوری ساده با یافتن و از بین بردن کدهای ناخواسته ای که باعث استرس سیستم می شوند، به حفظ دستگاه شما کمک کرده تا برای مدت طولانی تری کار می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، رایانه ها برای زندگی روزمره ما بسیار مهم هستند و در مدیریت امور مالی تا خرید آنلاین به ما کمک می کنند. اما چند نفر می دانند که چگونه کامپیوتر خود را سالم نگه دارند؟

شما یک رایانه شخصی کاملاً جدید خریداری می کنید زیرا رایانه قبلیتان خیلی کند است (یا اصلا کار نمی کند)، اما بعد از یک سال یا بیشتر بدون هیچ توضیحی بازهم عجیب و غریب کار می کند!

نگران نباشید؛ در واقع این کوکی ها، کدها و پرونده های ناخواسته رایانه شما را به سمت کند شدن می کشند.

این اتفاق کاملاً طبیعی است و راه حل آن از همیشه آسان تر است. نبض فناوری به شما می گوید ابزاری رایگان برای ویندوز وجود دارد که رایانه شما را تمیز و سالم نگه می دارد. این ابزار در هزینه های تعمیر و نگهداری شما صرفه جویی می کند.

این ابزارTotalAV  نامیده می شود و آخرین فناوری است که به کاربران در سراسر جهان کمک می کند تا رایانه های آن ها برای مدت طولانی تری با ظرفیت کامل کار کنند.

با این اقدام رایانه خود را دیرتر تعویض کنید/آیا از سیستم کند رنج می برید؟

اکنون هر کاربر در ایالات متحده این امکان را دارد که به طور رایگان کل سیستم رایانه شخصی خود را بررسی کند؛ با استفاده از آخرین فناوری های رایانه ای، تیم TotalAV ابزاری را برای کمک به کاربران در حفظ رایانه شخصی بدون نیاز به یادگیری علوم پایه کامپیوتر تولید کرده اند.

مطمئناً این اتفاق برای همیشه دوام نخواهد داشت و ما به خوانندگان خود توصیه می کنیم که از این تبلیغ رایگان استفاده کنند. فقط کافیست روی اینجا کلیک، بارگیری را انجام و قبل از اجرای اسکن های برنامه ریزی شده، ابزار را نصب کنید.

این مبرنامه به صورت دوره ای اجرا می شود و مواردی را که باعث استرس در سیستم شما شده را مشخص می کند؛ نگران نباشید، همه موارد در پس زمینه اجرا شده و بر استفاده روزمره شما تأثیری ندارند.

پس از استفاده از این ابزار ، بدون نیاز به پرداخت هزینه برای نو کردن سیستم خود هستید پس اجازه دهید TotalAV از کامپیوتر شما مراقبت کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی