کد خبر: ۱۴۶۲۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

آیفون‌های آینده اپل احتمالا مجهز به نمایشگر 120 هرتزی پروموشن خواهند بود

اکنون مدت‌هاست که برخی شایعات از تصمیم اپل برای معرفی یک نمایشگر 120 هرتزی پروموشن ویژه آی‌فون حکایت دارند. آخرین شایعات نشان می‌دهند که این مشخصه احتمالا به‌همراه آی‌فون سال 2021 اپل معرفی خواهد شد. اکنون پتنت کشف شده توسط وبسایت Patently Apple ظاهرا دربردارنده شواهد بیش‌تری پیرامون این رویداد است.

به گزارش «نبض فناوری»، پتنت کشف شده توسط این وبسایت به نمایشگری با نرخ نوسازی متغیر اشاره دارد. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که در عوض استفاده از نمایشگری با نرخ نوسازی ثابت (فارغ از نوع محتوا) نرخ نوسازی صفحه‌نمایش با توجه به نیاز کاربران قابل تغییر خواهد بود. به‌عنوان مثال کاربران برای اقداماتی نظیر وبگردی و تماشای تصاویر احتمالا به نرخ نوسازی 120 هرتزی احتیاج نخواهند داشت.

با این‌حال نرخ نوسازی بالاتر احتمالا هنگام اجرای بازی‌ها یا تماشای ویدیوها مفید واقع شده و پتنت مذکور نشان می‌دهد که نرخ نوسازی نمایشگر بسته به محتوا تغییر خواهد کرد. با این‌حال بایستی به‌خاطر داشت که طرح فوق صرفا یک پتنت بوده و برای به‌کارگیری آن در گوشی‌های آی‌فون اپل هیچ تضمینی وجود ندارد. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که کمپانی به چه دلیل خواهان استفاده از چنین نمایشگرهایی است؟

در حال حاضر تنها آی‌پد پرو مجهز به یک نمایشگر پروموشن 120 هرتزی است. با این‌حال محدودسازی دائمی استفاده از این مشخصه به سری آی‌پد پرو امری بعید به‌نظر می‌رسد. اگرچه کشف چنین پتنتی در بحبوحه شایعات مطرح شده پیرامون نمایشگر 120 هرتزی آی‌فون رویدادی جالب‌توجه است؛ اما کماکان توصیه می‌شود تا به صحت و سقم شایعاتی از این دست با دیده تردید نگاه کنید.

آیفون‌های آینده اپل احتمالا مجهز به نمایشگر 120 هرتزی پروموشن خواهند بود

منبع/ آی‌تی‌رسان

برچسب ها: آیفون اپل آی پد
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی