کد خبر: ۱۴۷۱۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

گیم بازها این لپ تاپ ایسوس را از دست ندهند+عکس

لپ تاپAsus Duo SE GX551 تقریباً قابلیت اجرای هر بازی با کیفیت 4K یا 1080p را دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، صفحه نمایش دوم لپ تاپ ROG ایسوس که به «اسکرین پد» معروف است بُعد دیگری نیز به این دستگاه اضافه می کند؛ که بسته به بازی هایی که با آن انجام می شود؛ بسیار ارزشمند خواهد بود.

البته صفحه دوم باعث ایجاد مشکلاتی نیز می شود از جمله اینکه جای صفحه کلید و پد لمسی را اشغال می کند و لپ تاپ سنگین تر می شود، عمر باتری ضعیف تر شده و قیمت را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

GX551 تلاش می کند تا به لپ تاپ مخصوص بازی تبدیل شود و از نظر عملکرد نیز موفق خواهد بود. اگر می خواهید از اسکرین پد استفاده کنید، این دستگاه می تواند سالها بازی و زندگی کاری شما را پشتیبانی کند.

اسکرین پد برای بازی از سیستمی به نام Overwolf استفاده می کند که برنامه های افزودنی را قادر می سازد تا حالات، ردیابی و ابزارهای بازی های محبوب را ارائه دهند.

نمایشگر اصلی یک پنل 15.6 اینچی با وضوح 4K است و دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز با AMD FreeSync است. کنتراست اندازه گیری شده آن 1،144: 1 کاملاً متعادل است، عمق رنگ و سطح دقت چشمگیر است و صفحه نمایش 100درصد طیف sRGB و Adobe RGB را ارائه می دهد. این لپ تاپ دارای 32 گیگابایت رم، 1ترابایت اس اس دی و گرافیک GeForce RTX™ 3080 است.

البته صفحه نمایش دوم و قیمت بالا به این معنی است که ایسوس بازار را برای افراد زیادی از دست خواهد داد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
مگه پول داریم بخریم
7
0
علی
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
میدونید جالبتر ار همش چیه؟
نسخه قدیمیش که از پردازنده اینتل استفاده میکرد تم مانیتور دوم ابی بود ولی حالا که سر عقل اومدن و از رایزن استفاده کردن قرمز شده
3
0
lalalalisa _m
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
خوبه ولی کو پول
3
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی