کد خبر: ۱۴۷۲۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳
در گفت‌وگو با نبض فناوری؛

دولت نباید چوب لای چرخ تولیدکنندگان دانش‌بنیان بگذارد/ نوسانات نرخ ارز عامل اصلی تعطیلی برخی از شرکت‌ها

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه بخشی از تجهیزات از خارج وارد می‌کنیم، گفت: متاسفانه به دلیل نوسانات نرخ ارز با مشکلاتی مواجه هستیم از دولت می‌خواهیم که کاری با تولیدکنندگان نداشته باشند و اجازه دهند تولیدکنندگان کار خودشان را انجام دهند.

محمد باقری مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی سامانه‌های کنترل دقیق، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به فعالیت این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: این شرکت در حوزه تجهیزات بازیافت، کنترل ابزار دقیق، تجهیزات کنترل تردد انسان و خودرو، ادوات کشاورزی، گیت کنترل تردد مدل سه اهرمی نام تجارتی دژان، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و کارت خوان سنسور اثر انگشت تجهیزاتی طراحی و تولید کرده است.

باقری اضافه کرد: همچنین شرکت تولیدی و صنعتی «سامانه‌های کنترل دقیق» با هدف گسترش صنایع الکترونیک و کارآفرینی در استان قزوین، فعالیت رسمی خود را شروع کرده است و هسته اصلی شرکت در سال ۱۳۷۳ شکل گرفت و با طراحی سیستم‌های اندازه گیری و کنترل رطوبت و حرارت آغاز به کار کرد. این شرکت با اتکا به تجربیات قبلی خود و آموزش دقیق مهندسین الکترونیک و کامپیوتر توانسته دستگاه‌های صنعتی، آزمایشگاهی، اداری و آموزشی ویژه‌ای را طراحی و ارائه کند. هم اکنون این شرکت با توسعه و راه اندازی واحد‌های مستقل الکترونیک، فلزکاری، کامپوزیت، بازرگانی و خدمات چاپ کارت‌های PVC، گام مؤثری در جهت کاهش هزینه‌های تولید، بهبود کیفیت و ارائه بهتر خدمات برداشته است.

وی تصریح کرد: تمام این محصولات با دانش بومی طراحی و ساخته شده است و این تولیدات براساس بازار و نیاز مشتریان است همچنین به کشور‌های منطقه صادرات انجام می‌شود.

باقری گفت: برای سال آینده محصولات تولیدی را توسعه و گسترش خواهیم داد. همچنین دستگاه‌های جدیدی را روانه بازار می‌کنیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه بخشی از تجهیزات از خارج وارد می‌کنیم، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل نوسانات نرخ ارز با مشکلاتی مواجه هستیم از دولت می‌خواهیم که کاری با تولیدکنندگان نداشته باشند و  اجازه دهند تولیدکنندگان کار خودشان را انجام دهند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی