کد خبر: ۱۴۷۳۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛

۱۱ شرکت دانش‌بنیان به نمایشگاه گلفود ۲۰۲۱ می‌روند

یک هیات تجاری متشکل از ۱۱ شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برای حضور در بیست و ششمین نمایشگاه گلفود ۲۰۲۱ به امارات اعزام شدند.

به گزارش« نبض فناوری» نمایشگاه گلفود بزرگ‌ترین نمایشگاه حوزه صنایع غذایی در خاورمیانه است که سالانه بیش از 5 هزار شرکت از حدود 120 کشور جهان، به عنوان مشارکت‌کننده در آن حضور دارند و بالغ بر 100 هزار متخصص و تاجر از بیش از 180 کشور جهان از این نمایشگاه بازدید می‎کنند.
بیست‌وششمین دوره این نمایشگاه از روز گذشته ۳ اسفند آغاز و تا ۷ اسفند در شهر دبی امارات ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه در 8 دسته کلی «نمایش غذاهای کشورهای مختلف جهان»، «نوشیدنی-ها»، «برندهای شناخته شده»، «لبنیات»، «گوشت و مرغ»، «محصولات سالم و ارگانیک»، «بذر و غلات» و «چربی و روغن» برگزار می‌شود.
یک هیات تجاری متشکل از نمایندگان 11 شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به مدت 4 روز از این نمایشگاه بازدید می‌کنند و مذاکرات تجاری با طرف‌های خارجی خواهند داشت.

شرکت های حاضر در این هیات تجاری شامل توسعه بن دا فرآور، مهبانگ فن‌آوری‌های پارس، پویا پلیمر تهران، سبز بنیان آرتین، فنی و مهندسی برآیند دانش و صنعت، آریا شیمی شریف، طرسام، تبلور دانش چهلستون، به‌روز‌رسان فناور بین‌الملل، مدیریت و توسعه یادمان نصر و توسکا تجارت آریان هستند.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی