کد خبر: ۱۴۷۳۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛

۱۱ شرکت دانش‌بنیان به نمایشگاه گلفود ۲۰۲۱ می‌روند

یک هیات تجاری متشکل از ۱۱ شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برای حضور در بیست و ششمین نمایشگاه گلفود ۲۰۲۱ به امارات اعزام شدند.

به گزارش« نبض فناوری» نمایشگاه گلفود بزرگ‌ترین نمایشگاه حوزه صنایع غذایی در خاورمیانه است که سالانه بیش از 5 هزار شرکت از حدود 120 کشور جهان، به عنوان مشارکت‌کننده در آن حضور دارند و بالغ بر 100 هزار متخصص و تاجر از بیش از 180 کشور جهان از این نمایشگاه بازدید می‎کنند.
بیست‌وششمین دوره این نمایشگاه از روز گذشته ۳ اسفند آغاز و تا ۷ اسفند در شهر دبی امارات ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه در 8 دسته کلی «نمایش غذاهای کشورهای مختلف جهان»، «نوشیدنی-ها»، «برندهای شناخته شده»، «لبنیات»، «گوشت و مرغ»، «محصولات سالم و ارگانیک»، «بذر و غلات» و «چربی و روغن» برگزار می‌شود.
یک هیات تجاری متشکل از نمایندگان 11 شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به مدت 4 روز از این نمایشگاه بازدید می‌کنند و مذاکرات تجاری با طرف‌های خارجی خواهند داشت.

شرکت های حاضر در این هیات تجاری شامل توسعه بن دا فرآور، مهبانگ فن‌آوری‌های پارس، پویا پلیمر تهران، سبز بنیان آرتین، فنی و مهندسی برآیند دانش و صنعت، آریا شیمی شریف، طرسام، تبلور دانش چهلستون، به‌روز‌رسان فناور بین‌الملل، مدیریت و توسعه یادمان نصر و توسکا تجارت آریان هستند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی