کد خبر: ۱۴۷۶۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۵

آفیس 2021 منتشر خواهد شد+آخرین جزئیات

مایکروسافت اعلام کرده که اواخر امسال آفیس 2021 را برای ویندوز و مک منتشر خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، مایکروسافت تأیید کرد که اواخر امسال برای استفاده شخصی و مشاغل کوچک، Office 2021، آخرین نسخه مجموعه خود از برنامه هایی مانند Word ، Excel و سایر برنامه ها راه اندازی می کند.

مایکروسافت اعلام کرد که Office 2021 برای ویندوز و Mac در دسترس خواهد بود. این شرکت گفت که آنها از Office 2021 به مدت پنج سال تحت مدل خرید یکباره پشتیبانی خواهند کرد که مالکان یکبار هزینه برای نرم افزار پرداخت می کنند.

این شرکت گفته که در آینده از اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های ارائه شده به Office 2021 رونمایی خواهد کرد.

مایکروسافت همچنین مدل مبتنی بر اشتراک برای آفیس 365 ارائه می دهد که محصولی مانندWord ، Excel ، PowerPoint و سایر برنامه ها را با پرداخت ماهانه ارائه می دهد. این هزینه برای برنامه شخصی سالانه 69.99 دلار یا برای برنامه خانوادگی با پشتیبانی حداکثر شش نفر سالانه 99.99 دلار هزینه دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، مایکروسافت تأیید کرد که اواخر امسال برای استفاده شخصی و مشاغل کوچک، Office ۲۰۲۱، آخرین نسخه مجموعه خود از برنامه‌هایی مانند Word، Excel و سایر برنامه‌ها راه اندازی می‌کند.

مایکروسافت اعلام کرد که Office ۲۰۲۱ برای ویندوز و Mac در دسترس خواهد بود. این شرکت گفت که آن‌ها از Office ۲۰۲۱ به مدت پنج سال تحت مدل خرید یکباره پشتیبانی خواهند کرد که مالکان یکبار هزینه برای نرم افزار پرداخت می‌کنند.

این شرکت گفته که در آینده از اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های ارائه شده به Office ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد.

مایکروسافت همچنین مدل مبتنی بر اشتراک برای آفیس ۳۶۵ ارائه می‌دهد که محصولی مانند Word ،Excel ،PowerPoint و سایر برنامه‌ها را با پرداخت ماهانه ارائه می‌دهد. این هزینه برای برنامه شخصی سالانه ۶۹.۹۹ دلار یا برای برنامه خانوادگی با پشتیبانی حداکثر شش نفر سالانه ۹۹.۹۹ دلار هزینه دارد.
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی