کد خبر: ۱۴۸۰۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵

چگونه می‌توان ارز دیجیتال رایگان بدست آورد؟

برای دریافت ارز دیجیتال رایگان از دو روش می‌توان اقدام کرد، روش اول استخراج رمز ارز رایگان از طریق ایردراپ‌ها (AirDrop) و روش دوم مراجعه و ثبت نام در یکی از سایت‌های فاست (faucet) و گرفتن ارز دیجیتال رایگان از طریق گذراندن وقت در این سایت‌ها است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروز تکنولوژی و فناوری جدید وارد عرصه کسب و کار شده و هر کسی به راحتی می‌تواند از این منبع درآمدی را برای خود کسب کند. یکی از این فناوری‌های نوین ارزدیجیتال است برای بدست آوردن برخی از این‌ها باید هزینه کرد و با بعضی از این‌ها می‌توان بدون صرف هزینه درآمدی را به دست آورد.

در این گزارش به ارز‌های دیجیتال رایگان می‌پردازیم.
برای دریافت ارز دیجیتال رایگان از دو روش می‌توان اقدام کرد، روش اول استخراج رمز ارز رایگان از طریق ایردراپ‌ها (AirDrop) و روش دوم مراجعه و ثبت نام در یکی از سایت‌های فاست (faucet) و گرفتن ارز دیجیتال رایگان از طریق گذراندن وقت در این سایت‌ها است.

رونق بازار ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۸ شروع شد و تا به امروز ادامه دارد تا جاییکه امروزه به دنبال گسترش و توسعه روز افزون این بازار هستند تا با ترغیب افراد زیادی بتوانند به فعالیت‌های سرمایه گذاری و کسب سود از این بازار شده و اقدام به ثبت نام و وارد شدن به آن کنند. اما از آنجایی که قیمت این رمز ارز‌ها زیاد بوده و از طرف دیگر ریسک فعالیت در این بازار بسیار بالا است در نتیجه آن تمامی افراد به ویژه تازه واردان بازار ارز دیجیتال به دنبال راهی برای ارز دیجیتال رایگان به منظور کاهش ریسک فعالیت‌های خود در این بازار هستند.

دریافت ارز دیجیتال از طریق ایردراپ‌ها (AirDrop)

به ارز‌های دیجیتالی که بعضی از سایت‌ها و شرکت‌های دارنده ارز دیجیتال به منظور تشویق کاربران خود به خرید یک نوع از انواع ارز دیجیتال و یا ادامه فعالیت در آن به کاربران پرداخت می‌شود اصطلاحا ایردراپ (AirDrop) گفته می‌شود به عبارت دیگر به ارسال توکن‌های رایگان (ارز دیجیتال رایگان) از طرف توسعه‌دهندگان آن ارز یا یک سایت ایردراپ گفته می‌شود که ایردراپ‌ها اغلب اوقات توسط استارت‌آپ‌های مبتنی بر بلاک‌چین انجام می‌شود تا میزان کاربران آن ارز افزایش یابد. در واقع ایردراپ‌ها راهی برای تبلیغات، جلب توجه و افزایش جامعه کاربران آن ارز است.

ایردراپ‌ها به دو صورت این پرداخت را انجام می‌دهند که در حالت اول بدون اطلاع قبلی و به صورت غیر قابل پیش بینی توسط شرکت مربوطه به کیف پول کاربران آن پرداخت می‌شود، اما در حالت دوم که به آن ایردراپ با اطلاع قبلی نیز گفته می‌شود صاحبان شرکت‌ها و یا استارتاپ‌ها به کاربران خود مقداری ارز دیجیتال رایگان به عنوان پاداش یا جایزه آن‌ها در ازای انجام یک کار مشخص پرداخت می‌کنند.

شرکت‌ها ایردراپ‌ها را معمولا با هدف تشویق کاربران خود به فعالیت و خرید و فروش یک رمز ارز مشخص مانند بیت کویت، اتریوم و ... پرداخته و یا ترغیب دیگران برای فعالیت در این بازار ارائه می‌دهند.

دلایل متعددی برای شروع ایردراپ از سمت پروژه‌های بلاک‌چین و ارز‌های دیجیتال جدید وجود دارد. می‌توان گفت این دلایل بیشتر به عنوان یک پاداش برای مشتریان وفادار، برای جمع‌آوری دیتابیس لید، برای ترویج و تبلیغ ارز جدید از سوی پروژه‌های بلاک‌چین انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که داشتن یک کیف پول مناسب، یکی از اولین و اساسی‌ترین کار‌ها برای شروع کار با ارز‌های دیجیتال و شرکت در ایردراپ است. به خاطر اینکه اغلب پروژه‌های جدید و ایردراپ‌ها از طریق پلتفرم اتریوم و توکن‌های ERC۲۰ انجام می‌شود.

دریافت ارز دیجیتال از طریق فاست (faucet)

فاست (faucet) به سایت‌هایی گفته می‌شود که مقدار مشخصی ارز دیجیتال را به کاربران خود به صورت رایگان می‌دهند به عبارت دیگر فاسِت (Faucet) به سایتی گفته می‌شود که می‌توانید در آن هر چند ثانیه یک بار بیت کوین یا ارز دیجیتال دیگری دریافت کنید. روش کار این سایت‌ها به این صورت است که در ابتدا کاربران باید در آن‌ها ثبت نام کرده و رمز کیف پول خود را وارد کنند سپس سایت مورد نظر بر اساس مقدار زمانی که این فرد در سایت آن‌ها می‌گذراند مقداری ارز دیجیتال به صورت رایگان به آن‌ها پاداش می‌دهد.

در واقع این سایت‌ها از طریق جذب مخاطبان و بالا بردن میزان بازدید خود به قبول تبلیغات شرکت‌ها و سایت‌های مختلف پرداخته و از طریق قرار دادن این تبلیغ‌ها در سایت خود هزینه‌ای را بابت دستمزد دریافت می‌کنند و بر اساس هر ۱۰۰۰ بازدید (CPM) بوده که این مقدار به مراتب بیشتر از ارز دیجیتال رایگان پرداختی به کاربران است.

در روز‌های اول ظهور بیت کوین، فاست‌ها نیت پاکی داشتند و با پرداخت بیت کوین رایگان سعی می‌کردند که مردم را با این پدیده آشنا کنند؛ اما این روز‌ها فاست‌ها با جذب تعداد زیادی بازدید و تبلیغات متعدد، به روشی برای پر کردن جیب صاحب‌شان تبدیل شده‌اند. با فعالیت در سایت فاست به گرداننده سایت کمک می‌کنید تا با تبلیغات و بهره‌مندی از بازدید شما، کسب درآمد کند.

گفتنی است شاید بتوانید ارز‌های دیجیتال رایگان بدست آورید، اما باز هم مراقب کلاهبرداران باشید چرا که آن‌ها همیشه در کمین هستند که شما را غافلگیر کنند.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی