کد خبر: ۱۴۸۴۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۰

اسمارت‌فون‌های سری ردمی K40 با ابزارهای جانبی مخصوص گیمینگ عرضه خواهند شد

امروز کمپانی شیائومی از سری ردمی K40 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، کمپانی شیائومی در روز 25 فوریه (7 اسفند ماه) از سری ردمی K40 رونمایی خواهد کرد. کمپانی چینی مایل است تا این محصول چیزی فراتر از صرفا یک پرچمدار باشد. در واقع شیائومی قصد دارد تا ردمی K40 را به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ عرضه شده به بازار معرفی نماید. لو ویبینگ؛ مدیرعامل ردمی اخیرا زمان خود را صرف انتشار تیزرهای تبلیغاتی در شبکه اجتماعی Weibo و تولید محتوای تبلیغاتی با همکاری وانگ ییبو؛ سلبریتی مشهور کرده است.

توان پردازشی این هندست (حداقل در مدل پرو) از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 تامین شده و این موضوع گام نخست محسوب می‌شود. نمایشگر اولد 120 هرتزی گام دوم به‌شمار می‌رود. با این‌حال امروز جزئیات بیش‌تری در رابطه با نمایشگر منتشر شده است. نرخ نمونه‌برداری لمسی در این نمایشگر بالغ بر 300 هرتز خواهد بود. بدین‌ترتیب نمایشگر ردمی K40 از جنبه سرعت نمونه‌برداری لمسی به سریع‌ترین پنل مشاهده شده تا به امروز تبدیل می‌شود.

صرفنظر از ویژگی‌های ظاهری، ردمی K40 به منظور ارائه هرچه بهتر بازخوردهای لرزشی همراه با یک موتور لرزشی پیشرفته روانه بازار می‌شود. همچنین این هندست دارای گواهینامه صوتی Hi-Res Audio بوده و از صدای دالبی پانوراما نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بعلاوه شیائومی در تدارک تولید محتوای تبلیغاتی برای دکمه‌های شانه‌ای خود است. کاربران برای دستیابی به حس آرامش حداکثری خود قادر به تنظیم موقعیت دکمه‌ها بوده و عملکرد دکمه‌ها نیز بسته به سلیقه کاربران قابل نگاشت خواهد بود. فن خارجی یکی دیگر از ابزارهای جانبی ویژه محسوب می‌شود. این فن به پنل پشتی گوشی متصل شده و عملکرد خنک تراشه اسنپ‌دراگون 888 را تضمین می‌کند.

اسمارت‌فون‌های سری ردمی K40 با ابزارهای جانبی مخصوص گیمینگ عرضه خواهند شد

ردمی K40 مجهز به نمایشگری با نرخ نمونه‌برداری لمسی بالغ بر 300 هرتزی و موتور پیشرفته جهت ارائه بازخوردهای لرزشی خواهد بود

هنوز مشخص نیست که آیا ورژن معمولی ردمی K40 از کلیه امکانات فوق بهره‌مند خواهد شد یا خیر. بر اساس برخی اطلاعات غیررسمی ردمی K40 پرو مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 خواهد بود؛ در حالی‌که توان پردازشی ردمی K40 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 870 تامین خواهد شد. همچنین ابزارهای جانبی فوق احتمالا روی هر 2 هندست قابل استفاده خواهند بود. با این‌حال مشخصه‌هایی نظیر نمایشگر با نرخ نمونه‌برداری لمسی بالغ بر 300 هرتزی و بازخوردهای صوتی و لرزشی پیشرفته احتمالا تنها در هندست ورژن پرو قابل دسترس خواهند بود. 

اسمارت‌فون‌های سری ردمی K40 با ابزارهای جانبی مخصوص گیمینگ عرضه خواهند شد

ابزارهای جانبی ردمی K40 شامل دکمه‌های خارجی و فن اکسترنال

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی