کد خبر: ۱۴۸۷۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۰

Meizu 18 به صفحه نمایش 6.2 اینچی مجهز است

شرکت میزو دو مدل تلفن همراه جدید و همینطور گجت های هوشمندی را در ماه مارس عرضه خواهد کرد.

به گزارش« نبض فناوری» در ماه می‌ سال گذشته، شرکنت میزو از سری Meizu 17 با فضای ذخیره سازی Snapdragon 865 + UFS 3.1+ نمایشگر Super AMOLED رونمایی کرد.

اخیراً گزارشاتی در مورد سری Meizu 18 منتشر شده است و اطلاعات بیشتری در حال چرخش در اینترنت است. طبق اطلاعات خارج شده از چین، میزو ۱۸ با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شود. این تراشه هنوز یک تراشه ۷ نانومتری است، اما بیشتر شبیه به Snapdragon 865 است. از گمانه زنی‌هایی که تاکنون منتشر شده این است که گوشی Meizu 18 احتمالاً با یک دوربین چندگانه مرکزی ارائه خواهد شد.

استفاده از اسنپدراگون ۸۷۰

با این حال، اگر میزو ۱۸ واقعاً از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کند، یک پرچمدار سطح پایین خواهد بود. با توجه به اینکه آخرین پرچمدار از تراشه‌های ۵ نانومتری استفاده می‌کند، ۷ نانومتر SD 870 کمتر از حد مجاز خواهد بود. روی ستون دوربین، لنز‌های 64MP + 12MP + 5MP وجود دارد. این نشان می‌دهد که این دستگاه با تنظیم دوربین عقب سه گانه ارائه می‌شود. در انتهای نرم افزار، می‌توان Flyme 8.3 را در بالای Android 11 مشاهده کرد. این سیستم باید Flyme 9 آینده باشد.

Meizu 18 به صفحه نمایش 6.2 اینچی مجهز است

گوشی Meizu 18 با صفحه نمایش OLED سامسونگ عرضه می‌شود

طبق اطلاعات منتشر شده، سری Meizu 18 دارای یک نسخه استاندارد و یک نسخه Pro است. این مدل‌ها به ترتیب با باتری‌های ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ ± میلی آمپر ساعت ارائه می‌شوند. آنچه تعجب آور است این است که نسخه استاندارد از شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند در حالی که مدل Pro از شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند. بدیهی است که میزو چند مایل از رقابت عقب مانده است. در حال حاضر، قدرت شارژ پرچمداران اصلی Android بیش از ۵۰ وات است. امثال iQOO 7 حتی از شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز استفاده می‌کنند. قدرت شارژ سری Meizu 18 فقط کمی سریعتر از اپل و سامسونگ است.

Meizu 18 به صفحه نمایش 6.2 اینچی مجهز است

علاوه بر Snapdragon 888، گزارش‌ها بیان می‌کند که در این سری از صفحه نمایش OLED سامسونگ E 4، 120 Hz با وضوح + FHD استفاده خواهد شد. این تلفن همچنین با یک طراحی سوراخ سوراخ کوچک ارائه خواهد شد. در مورد قیمت، به نظر می‌رسد که این دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود. گزارش‌های اولیه مبنی بر استفاده این تلفن از SD 870 SoC وجود داشت.

نقص دوربین مشکل اصلی Meizu 

نقص تلفن‌های همراه Meizu ممکن است در بخش دوربین باشد. اکنون بسیاری از تولیدکنندگان از سنسور‌های سفارشی و سنسور‌های برجسته استفاده می‌کنند. فقط Meizu هنوز از سنسور گل سرسبد نسخه عمومی IMX 686 استفاده می‌کند. از حالا مشخص نیست که میزو دوربین را ارتقا می‌دهد یا خیر.

در ابتدای ماه دسامبر، شرکت Meizu گفت که اولین دسته از Meizu Snapdragon 888 در بهار سال ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود؛ بنابراین، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، سری Meizu 18 باید در ماه مارس وارد شود.

Meizu 18 به صفحه نمایش 6.2 اینچی مجهز است

علاوه بر این، Meizu اخیراً یک هدست بلوتوث بی سیم واقعی ANC، اولین ساعت هوشمند Meizu و سایر دستگاه‌ها را در معرض عرضه قرار داده است. سیستم Flyme For Watch مخصوص ساعت Meizu است. همچنین انتظار می‌رود این محصولات با سری Meizu ۱۸ در مارس سال جاری عرضه شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی