کد خبر: ۱۴۹۰۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۰

تقلید مازراتی از بدنه خودرو آلفارومئو جولیا

اطلاعات منتشر شده از خودرو 2022 GranTurismo نشان می‌دهد شرکت مازراتی در ساخت این خودرو از بدنه آلفارومئو جولیا استفاده کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، خودروسازان تمام تلاش خود را می‌کنند تا محصولات آینده خود را مخفی نگه دارند. فراری کراس اوور Purosangue خود را در زیر یک مازراتی لوانته مخفی کرده و مازراتی نیز همین کار را با خودروی GranTurismo جدید خود انجام داده است. اولین عکس‌های جاسوسی از کوپه جدید نشان می‌دهد که خودروساز ایتالیایی ماشین را در زیر بدنه آلفارومئو جولیا پنهان کرده، اگرچه این خودروی آزمایشی از نمای جلویی غیرمعمول برخوردار است.

تقلید مازراتی از بدنه خودرو آلفارومئو جولیا

ظاهر بیرونی و تجهیزات داخلی

قسمت جلوی این خودروی آزمایشی ظاهری نامناسب و نامتناسب دارد. در حالی که به وضوح از بدنه Giulia استفاده می‌شود، ورق فلز بین چرخ جلو و درب بسیار بیشتر از حد معمول است که می‌تواند به این معنی باشد که مازراتی از این دستگاه برای آزمایش و توسعه پیشرانه‌های خود استفاده می‌کند. 2022 GranTurismo می‌تواند موتور ۳.۰ لیتری V6 توئین توربوی جدید ارائه شده در MC20 جدید را دریافت کند، این موتور ۶۲۱ اسب بخار قدرت (۴۶۳ کیلووات) و ۵۳۸ پوند فوت (۷۲۹ نیوتن متر) گشتاور دارد. با این حال شایعاتی مبنی بر عرضه ۴.۰ لیتری V8 نیز وجود دارد.

تقلید مازراتی از بدنه خودرو آلفارومئو جولیا

خودروی برقی جدید مازراتی

خودروی GranTurismo جدید همچنین با یک پیشرانه کاملاً برقی همراه خواهد بود که اولین مارکی است که با پیشرانه جدید با نام تجاری Folgore وارد بازار می‌شود. این خودرو یک طرح سه موتوره خواهد بود، یکی در محور جلو و دو محور عقب. موتور‌های عقب دارای قدرت فردی و مدیریت گشتاور هستند که امکان بردار گشتاور فعال را فراهم می‌کند. عکاسان جاسوسی توانستند فضای داخلی اتومبیل را نیز به تصویر بکشند، هرچند که بیشتر آن مربوط به Giulia است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم مازراتی برای فضای داخلی GranTurismo چه برنامه ریزی کرده است.

تقلید مازراتی از بدنه خودرو آلفارومئو جولیا

تاریخ عرضه هنوز مشخص نشده

هنوز مشخص نیست که مازراتی چه زمانی قصد دارد GranTurismo جدید را رونمایی کند. پیش بینی می‌شود این خودرو در سال ۲۰۲۲ با نسخه کانورتیبل GranCabrio برای اولین بار و پس از رونمایی کوپه با سقف ثابت به فروش برسد. نسخه کاملاً الکتریکی نیز باید امسال ارائه شود. GT EV اولین اتومبیل از بین سه خودروی الکتریکی است که از این خودروساز به بازار می‌آید. دو مورد دیگر MC20 و Grecale SUV هستند که قرار است هر دو قبل از پایان سال ۲۰۲۳ وارد بازار شوند.

تقلید مازراتی از بدنه خودرو آلفارومئو جولیا

تقلید مازراتی از بدنه خودرو آلفارومئو جولیا

تقلید مازراتی از بدنه خودرو آلفارومئو جولیا

 

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی