کد خبر: ۱۴۹۰۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۳
در گفت‌وگو با نبض فناوری؛

سه محصول دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس در حوزه سلامت نونَمایی می‌شود

مجری رویداد نونَمایی گفت: هدف اصلی پارک فناوری پردیس پر کردن خلاء بخش تجاری سازی محصولات دانش‌بنیان است تا با معرفی محصولات آن‌ها به بازار‌های هدف بتواند به این شرکت ها کمک کند.

فائزه تیموری مجری رویداد نونَمایی و کارشناس شرکت بیزمارک در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» از نونَمایی سه محصول جدید در پارک فناوری پردیس خبر داد و گفت: پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه هم اکنون میزبان ۳۰۰ شرکت فناور در حوزه‌های مختلف فناوری است.

وی تأکید کرد: در رویداد نونَمایی سه محصول در بخش سلامت از جمله میگرن کات (داروی گیاهی درمان میگرن) از شرکت میم‌دارو، اینجکتور کارتریج (دستگاه کارگذاری لنز در داخل چشم) از شرکت آیسان طب هادیان و دیتا لاگر (برچسب مانیتورینگ دما) از شرکت فراپایش امین معرفی خواهند شد.

تیموری گفت: این محصولات با تکیه بردانش بومی طراحی و تولید شده است که هریک از این محصولات یا جایگزین نمونه خارجی و یا رفع کننده نیازی از جامعه است.

مجری رویداد نونَمایی افزود: جهت آگاهی برای افرادی که میگرن دارند که متوجه شوند که میگرن درمان دارد. بحث دیگر از برگزاری این رویداد تجاری‌سازی و جلوگیری از واردات محصولات مشابه به داخل کشور است. پارک فناوری پردیس تا به امروز حمایت‌های زیادی را از شرکت‌های دانش‌بنیان به عمل آورده است، ولی هیچ وقت در زمینه تجاری سازی محصولات آن‌ها فعالیت‌هایی را انجام نداده است بنابراین هدف اصلی پارک فناوری پردیس پر کردن خلاء بخش تجاری سازی محصولات دانش‌بنیان است تا با معرفی محصولات آن‌ها به بازار‌های هدف بتواند به این شرکتها کمک کند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی