کد خبر: ۱۴۹۲۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

اطلاعات جدید در رابطه با اسمارت‌فون پایین‌رده گلکسی E02 سامسونگ

سامسونگ با عرضه اسمارت‌فون‌های سری گلکسی A و گلکسی M موفق به ایجاد تحولی انقلابی در طیف محصولات میان‌رده خود شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، غول کره‌ای تلاش‌های خود را روی 2 سری مذکور متمرکز کرد و هندست‌های سامسونگی بسته به اعداد‌ به‌کارگیری شده در نامگذاری آن‌ها در طیف‌های پایین‌رده و فوق میان‌رده طبقه‌بندی شدند. استفاده از عدد بزرگتر به‌معنای مشخصات فنی بهتر برای یک اسمارت‌فون گلکسی A یا گلکسی M است. سال گذشته سامسونگ با معرفی سری گلکسی F از اعداد بزرگتر و متنوع‌تری استفاده کرد. اکنون نیز در سال 2021 به‌نظر می‌رسد که تولیدکننده کره‌ای به‌دنبال احیاء سری گلکسی E است. صفحه پشتیبانی هندست آینده سری گلکسی E در وبسایت هندی سامسونگ راه‌اندازی شده است؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع این اسمارت‌فون در بازار هندوستان حکایت دارد.

محتوای صفحه پشتیبانی نشان می‌دهد که گلکسی E02 دارای شماره مدل SM-E025F/DS است. این دستگاه در ماه گذشته تائیدیه موسسه (Bureau of Indian Standards (BIS را دریافت کرد. از این گذشته گلکسی E02 با شماره مدل SM-E025F/DS پیش‌تر در وبسایت مربوط به اتحادیه وای‌فای نیز رویت شد. شماره مدل دستگاه به تنهایی تائید می‌کند که گلکسی E02 با قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت روانه بازار خواهد شد.

گلکسی E02 با سیستم‌عامل اندروید 10 به‌زودی معرفی خواهد شد

بر اساس اظهارات اتحادیه وای‌فای (Wi-Fi Alliance) این هندست از باند فرکانسی منفرد 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه گلکسی E02 با سیستم‌عامل اندروید 10 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت؛ اقدامی که در مقطع فعلی تا حدودی عجیب به‌نظر می‌رسد. از زمان انتشار اندروید 11 تقریبا 6 ماه گذشته است و سامسونگ یکی از کمپانی‌های پیشرو در زمینه انتشار این پلتفرم برای هندست‌های خود به‌شمار می‌رود. بنابراین سامسونگ برای استفاده از اندروید 10 در گلکسی E02 بایستی دلیل متقاعدکننده‌ای داشته باشد. این اسمارت‌فون احتمالا مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 Go Edition خواهد بود؛ موضوعی که اساسا به‌معنای مشخصات سخت‌افزاری ابتدایی هندست خواهد بود. گلکسی E02 احتمالا با قیمت‌گذاری مشابه اسمارت‌فون‌های سری گلکسی M روانه بازار خواهد شد. بنابراین این دستگاه بسته به مشخصات خود احتمالا با برچسب قیمتی حدودا 10 هزار روپیه‌ای یا حتی ارزان‌تر عرضه می‌شود.

اطلاعات جدید در رابطه با اسمارت‌فون پایین‌رده گلکسی E02 سامسونگ

متاسفانه هنوز جزئیات چندانی پیرامون گلکسی E02 منتشر نشده است. اندازه نمایشگر، پیکره‌بندی سخت‌افزاری و جزئیات مربوط به ماژول دوربین این اسمارت‌فون هنوز اعلام نشده است. با این‌حال انتظار می‌رود که این هندست مجهز به پنل نمایشگر با اندازه بزرگتر از 6 اینچ، حداقل 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و پیکره‌بندی دوربین دوگانه باشد. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید؛ گلکسی E02 احتمالا یک اسمارت‌فون پایین‌رده به‌شمار خواهد رفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها طی روزهای آینده جزئیات بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون منتشر خواهد شد.

اطلاعات جدید در رابطه با اسمارت‌فون پایین‌رده گلکسی E02 سامسونگ

روز گذشته شرکت سامسونگ از ورژن 4G اسمارت‌فون گلکسی A32 رونمایی کرد. این دستگاه تنها یکی از نخستین اسمارت‌فون‌های گلکسی A عرضه شده طی ماه جاری به‌شمار می‌رود. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 نیز طی ماه آینده به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. تاکنون پیرامون مشخصات این هندست‌ها جزئیات بسیار بیش‌تری منتشر شده است. به گفته یک وبسایت خبری فروش گلکسی A32 در هندوستان از روز 5 مارس (15 اسفند ماه) آغاز خواهد شد.

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی