کد خبر: ۱۵۰۳۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷

بهینه سازی انتقال مایعات صنعتی با تجهیزات ایران‌ساخت

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با تولید انواع سیستم‌های هیدرولیک صنعتی، دقت انتقال مایعات صنعتی را ارتقا داد تا زمینه بازار رقابتی برای کشور را فراهم کند.

به گزارش« نبض فناوری» محمد شعبانی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان سیستم‌های هیدرولیکی را فناوری تولید، کنترل و انتقال قدرت توسط سیال تحت‌ فشار توصیف کرد و گفت: طراحی، تامین و اجرای سیستم‌های هیدرولیک، طراحی سیلندرهای هیدرولیکی بر اساس نیاز مشتری، تامین شیرهای کنترل کاربردی در حوزه شیرهای یکطرفه، شیرهای کنترل فشار و شیرهای کنترل جریان و تامین همه مدل‌های پمپ و موتور هیدرولیکی، شیرهای کارتریجی، محصولات روانکاری، شلنگ هیدرولیک و آکومولاتورهای هیدرولیک» از جمله محصولات تولیدی ما است.

وی افزود: انتقال سیال تا نقاط موردنظر کار دیگر این سیستم‌ها است که توسط لوله‌ها و شلنگ‌ها انجام می‌شود. همچنین کنترل فشار، جهت و جریان سیال از طریق شیرها نیز توسط این سیستم انجام می‌شود و در نهایت عملگرها کار خود را آغاز می‌کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، شعبانی سادگی طراحی، قابلیت افزایش نیرو، سادگی و دقت کنترل، انعطاف پذیری، بازده بالا و قابلیت اطمینان را از جمله مزایای سیستم‌های هیدرولیکی صنعتی این شرکت نام برد و یادآور شد: سعی می‌کنیم با نوسازی و بهینه‌سازی و کنترل هزینه‌ها در بازار رقابتی برنده باشیم.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی