کد خبر: ۱۵۰۵۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

عرضه فلش مموری 512GB شرکت PNY در آینده‌ای نزدیک

درباره جزئیات و قیمت فلش مموری 512GB شرکت PNY که قرار است در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه شود بیشتر بدانید.

به گزارش« نبض فناوری» این روز‌ها استفاده از فلش USB یا همان فضای ذخیره سازی برای بیشتر امور لازم است و مشاهده می‌شود که بیشتر افراد به دنبال فلش مموری‌هایی هستند که تا جای ممکن کوچک باشد، تا  بتوانند آن‌ها را در جیب خود جای دهند.

اما حالا سوال اینجاست که اگر یک فضای ذخیره‌ساز کوچک با حافظه زیاد بخواهید که بتوانید به سیستم و لپ‌تاپ خود وصل کنید، چه اقدامی انجام می‌دهید. شرکت PNY فعال در زمینه ساخت ابزا‌رهای ذخیره‌سازی یک فلش مموری کوچک ۵۱۲ گیگابایتی طراحی کرده که نیاز شما را حل می‌کند.

شرکت pny مدل جدیدی از فلش‌های Elite-X Fit USB 3.1 خود را معرفی کرده است، که ظرفیت ذخیره سازی را دو برابر می‌کند و می‌تواند تا 512GB، اطلاعات شما را در حافظه خود ذخیره کند.

ابعاد فلش مموری جدید PNY چقدر است؟

ابعاد فلش مموری جدید pny بسیار کوچک شده و بهتر است بدانید ابعاد آن ۰.۸ در ۰.۶۱ در ۰.۳۱ اینچ (۲.۱۶ در ۱.۵۲ در ۱.۵۵ سانتی متر) است. به عبارت دیگر می‌توانید به راحتی فلش مموری خود را به پورت USB لپ‌تاپ متصل کنید و با خیال راحت به کارهایتان ادامه دهید، چراکه ابعاد کوچک آن باعث دیده نشدن فلش خواهد شد.

عرضه فلش مموری 512GB شرکت PNY در آینده‌ای نزدیک

شرکت PNY در فلش مموری جدید خود تصمیم گرفته برای سهولت در اتصال و جداکردن این مدل فلش خود به

اسم Elite-X Fit به لپ‌تاپ، پوشش بافت مانندی را به انتهای مموری اضافه کند، همچنین یک درپوش شفاف متحرک نیز به این مدل فلش اضافه کرده تا در ابتدای آن قرار دهید و از ضربات و صدمه جلوگیری کند.

از آنجا که این فلش USB 3.1 Gen 1 است، شرکت PNY ادعا می‌کند که می‌تواند سرعت خواندن اطلاعات را تا ۲۰۰ مگابایت در ثانیه برای این فلش ثبت کند و سرعت آن "۳۰ برابر سریعتر از USB 2.0" است.

البته بهتر است بدانید این فلش سازگاری خوبی هم با پورت‌های USB 3.0 و USB 2.0 دارد و نگرانی برای کاربران خود ایجاد نمی‌کند. مدل ۲۵۶ گیگابایتی Elite-X Fit با قیمت ۳۶.۹۹ دلار در بازار به فروش می‌رسد که البته برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی به جز قیمت خود مموری، یک حق بیمه هم در نظر گرفته شده است.

عرضه فلش مموری 512GB شرکت PNY در آینده‌ای نزدیک

جزئیاتی از قیمت فلش مموری PNY 512GB

انتظار می‌رود این فلش مموری با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار عرضه شود، در صورتی که با ۷۰ دلار هم می‌توان از این دست مموری‌ها را پیدا کرد. اگر فلش مموری 512GB pny را بخواهیم با یک فلش هم‌رده دیگر مقایسه کنیم، طبق بررسی مجموعه ComputerBase تنها یک فلش مموری هم‌رده دیگر وجود دارد که هم از نظر اندازه و هم از نظر ظرفیت می‌تواند با pny رقابت کند و آن هم SanDisk 512GB Ultra Fit است.

در حال حاضر قیمت SanDisk 512GB Ultra Fit نزدیک به ۷۸ دلار قیمت دارد، که البته از نظر سرعت و اندازه مقداری کندتر و بزرگتر از مدل pny 512gb است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی