کد خبر: ۱۵۰۷۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

آخرین جزئیات از ساعت هوشمند جدید شرکت موتورولا

شرکت موتورولا قصد دارد در ساعت هوشمند جدید خود از پردازنده Snapdragon Wear 3100 استفاده کند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت موتورولا از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه ساخت سخت‌افزار، ریزپردازنده، تلفن همراه و سایر وسایل ارتباطی فعالیت مناسبی در دنیا دارد. موتورولا به غیر از صنایع مخابراتی، در ساخت پردازنده‌های کامپیوتری نیز فعالیت دارد و در دهه ۹۰ میلادی بود که شرکت موتورولا به همراه ibm و شرکت کامپیوتری اپل خانواده پردازنده‌های معروف ریسک (RISC) را تولید کردند و استفاده از آن‌ها در کامپیوتر‌های مکینتاش تا سال ۲۰۰۶ ادامه داشت.

در گذشته هم که تلفن همراه‌های با سیستم عامل java مورد استفاده قرار می‌گرفت، کاربران زیادی از این تلفن همراه به خصوص در آسیا استفاده می‌کردند تا اینکه شرکت‌های موبایل ساز به سمت سیستم عامل اندروید رفتند و کاربران موتورولا به دلیل کارکرد ضعیف این شرکت کمتر شدند. اما چند سالی می‌شود که موتورولا همانند قبل پای کار آمده و تلفن‌های همراه و ساعت‌های هوشمند به روزی را به بازار جهانی عرضه کرده و در حال حاضر هم در حال طراحی ساعت هوشمند جدیدی است.

ساعت هوشمند جدید موتورولا چه ویژگی‌هایی دارد؟

به زودی قرار ساعت هوشمند Wear OS شرکت موتورولا با پردازنده جدید Qualcomm Snapdragon Wear 4100 به بازار عرضه شود و در این گزارش قصد داریم درباره جزئیات این ساعت هوشمند توضیحاتی دهیم.

این ساعت هوشمند جدید موتورولا می‌تواند از مدل Moto 360 این شرکت عملکرد بهتری داشته باشد، در ساعت هوشمند Moto 360، ۲۰۱۹ از پردازنده Snapdragon Wear 3100 نوع ۲۸ نانومتری استفاده شده بود و گویا قرار است در Wear OS از نوع ۱۲ نانومتری استفاده شود. بهتر است بدانید که cpu ساعت هومند جدید موتورولا ۸۵ درصد و GPU آن هم دو و نیم برابر سریع‌تر است، البته قرار درصد عمر باتری این ساعت هوشمند نیز ۲۵ درصد بافزایش پیدا کند و طبق اعلام تحلیل‌گران احتمال دارد که این ساعت هوشمند از شارژ بی‌سیم هم برخوردار باشد.

طبق نوشته برچسب پشت ساعت Wear OS قرار است در این ساعت از "Snapdragon Wear 4100" نوع ۱۲ نانومری استفاده شود که بسیار سرعت را بالا می‌برد و می‌تواند خود را نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند متمایزتر کند. شرکت موتورولا ساعت‌های هوشمند خود را با برند خود به بازار عرضه نمی‌کند و بهتر است بدانید که با نام eBuyNow به بازار عرضه می‌شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی