کد خبر: ۱۵۱۲۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

پردازنده‌های جدید کوالکام صدا را بهبود می‌بخشند

شرکت کوالکام از تراشه های جدیدی که به فناوری Snapdragon Sound مجهز هستند رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، عوامل اثرگذار زیادی برای ایجاد اختلال در یک جریان صوتی و به ویژه در هدست‌های بی سیم وجود دارد. کوالکام قصد دارد تا با پلتفرم جدید Snapdragon Sound همه این مشکلات را رفع کند. در قسمت پایین تلفن‌های جدید، این شرکت تراشه‌های سری ۸۰۰ اسنپ دراگون را با سیستم اتصال FastConnect ۶۹۰۰ تولید کرده است. برای هدست‌ها و هدفون‌ها، مدار‌های صوتی بلوتوثی QCC 514 x ،QCC 515 x و QCC 3056 وجود دارد.

پردازنده‌های جدید کوالکام صدا را بهبود می‌بخشند

جزئیات این هدفون جدید

این هدفون‌ها از aptX Adaptive پشتیبانی می‌کنند که قادر است صوتی با کیفیت بالا ۲۴ بیت و ۹۶ کیلوهرتز را با تأخیر بسیار کم تا ۸۹ میلی ثانیه برای تماس‌های صوتی و کنفرانس تلفنی ارائه دهد و همچنین سیستم لغو نویز فعال نیز در این هدفون‌ها وجود دارد.

این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که در برابر تداخل سیگنال‌های بلوتوث یا Wi-Fi مقاوم باشد، به طوری که حتی در محیط‌های شلوغ نیز می‌تواند صدای بدون اشکال را پخش کند. کوالکام بعد از اینکه کاربر هدست جدید را از جعبه خارج کرد، مواردی را نیز برای آسان کردن جفت شدن طراحی کرده است.

پردازنده‌های جدید کوالکام صدا را بهبود می‌بخشند

پردازنده‌های جدید کوالکام صدا را بهبود می‌بخشند

شیائومی اولین تولیدکننده گوشی با این فناوری

لی ژانگ، نایب رئیس Mi Smartphone و مدیر کل R&D سخت افزار، شیائومی گفت: "شیائومی خوشحال است که اولین تولید کننده تلفن همراه است که Snapdragon Sound را به دستگاه‌هایش می‌آورد. Snapdragon Sound تجربه‌های صوتی جدید با کیفیت بالا، بدون درز و کم تأخیری را برای مشتریان ما در همه جا به ارمغان می‌آورد و در هنگام برقراری تماس صوتی، کنفرانس ویدئویی، بازی و یا گوش دادن به موسیقی صدای بهتری را ارائه می‌دهد. "

کوتارو ناریهارا، مدیر کل بازاریابی این شرکت گفت: "ما معتقدیم که با Snapdragon Sound به دید متقابل خود در زمینه تهیه صدای با سیم با کیفیت بی سیم نزدیکتر می‌شویم و خوشحالیم که یکی از اولین تولیدکنندگانی هستیم که محصولات خود را به دست مصرف کنندگان می‌رسانیم. "

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی