کد خبر: ۱۵۱۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰

رقابت گوشی Asus ROG Phone 5 با لپ تاپ‌های گیمینگ

شرکت ایسوس گوشی گیمینگ جدید خود را معرفی کرده که ظاهرا RAM آن از تمام گوشی‌های اندرویدی بازار بیشتر است.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Asus ROG Phone 5 که در هفته آینده عرضه می‌شود، اولین تلفن مخصوص بازی در سال جاری خواهد بود و اطلاعات جدید حاکی از آن است که این گوشی همچنین یکی از قدرتمندترین گوشی‌ها است. شرکت ایسوس اعلام کرده این گوشی در تاریخ ۱۰ مارس عرضه می‌شود و اخیراً در لیست‌های Geekbench مشاهده شده است. تایید شده که تلفن به تراشه Qualcomm Snapdragon 888 مجهز شده و با اندروید ۱۱ ارائه می‌شود.

رمی بیشتر از تمامی گوشی‌های اندرویدی

از نظر معیار، نمره تک هسته‌ای ۱۱۱۱ و امتیاز چند هسته‌ای ۳۴۶۸ را ثبت کرد. جالب‌تر اینکه، این دارای رم ۱۸ گیگابایتی است که بیشتر از سایر پرچمداران اندرویدی است که از ۶ گیگابایت تا ۱۲ گیگابایت RAM را ارائه می‌دهند. انتظار می‌رود که این تلفن ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی داشته باشد، زیرا ایسوس به وضوح در تلاش است یک صفحه مشخصات چشمگیرتر از رقبا داشته باشد. البته نسخه‌های دیگری از ROG Phone 5 نیز با مشخصات استاندارد و قیمت پایین‌تر وجود خواهد داشت.

رقابت گوشی Asus ROG Phone 5 با لپ تاپ‌های گیمینگ

در لیست منتشر شده درباره این تلفن، اطلاعات بیشتر عنوان نشده، اما گفته شده که Asus ROG Phone 5 بهترین اسپیکر‌های دیده شده در هر گوشی هوشمند را دارد که توسط DxOMark تأیید شده است. همچنین قرار است به جای آرم روشنایی RGB معمولی، که به پایه اصلی این تلفن‌های گیمینگ تبدیل شده، یک نمایشگر ثانویه در قسمت پشتی وجود داشته باشد.

رقابت گوشی Asus ROG Phone 5 با لپ تاپ‌های گیمینگ

از دیگر ویژگی‌های فاش شده می‌توان به صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز Super AMOLED، سه دوربین در پشت، یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، ماشه‌های اولتراسونیک شانه، پورت‌های USB Type-C دوگانه و مجموعه کاملی از ویژگی‌های بازی اشاره کرد. ایسوس امیدوار است که این موارد اضافی به استقبال مردم از این تلفن کمک کند.

رقابت گوشی Asus ROG Phone 5 با لپ تاپ‌های گیمینگ

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی