کد خبر: ۱۵۱۳۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

درز اطلاعات معرفی گوشی جدید گوگل

از زمان شروع همه گیری کووید-19، پیش بینی تاریخ وقایع Google Pixel دشوار بوده است. این وضعیت همچنان ادامه دارد؛ اما خبرها حاکی از درز تاریخ معرفی Pixel 5a است.

به گزارش «نبض فناوری»، «Jon Prosser» که یک یوتیوبر است و قبلاً اطلاعات موثقی از جمله تاریخ معرفی Pixel 4a را به اشتراک گذاشته، ادعا می کند که گوگل به طور مخفیانه معرفی Pixel را برای 11 ژوئن برنامه ریزی کرده است.

Prosser در حال حاضر نمی داند که رویداد (یا اطلاعیه مطبوعاتی) روی کدام تلفن Pixel تمرکز خواهد کرد، اما به نظر می رسد براساس گزارشات و شایعات اخیر سه گزینه روی میز وجود دارد.

اولین مورد شاید بعید معرفی Pixel 6 است. گوگل  روی پرچمدار سری Pixel 6 سخت کار می کند، این شرکت معمولاً در ماه اکتبر گوشی های پیشرفته جدیدی را معرفی می کند، بنابراین اعلامیه ژوئن کمی دور از تصور خواهد بود.

گزینه دوم شامل شایعه Pixel تاشو است. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این محصول وجود ندارد، اما در هفته های اخیر مشخص شده است که دستگاه برتر تا 3ماهه چهارم 2021 در دسترس نخواهد بود.

ارائه های منتشر شده از Google Pixel 5a  ممکن است تاریخ رویداد بعدی تلفن Pixel گوگل به تازگی لو رفته باشد.
اطلاعات میان رده Pixel 5a که در ماه گذشته به بیرون درز کرده و قرار است یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت سال 2021 باشد.

Pixel 3a در ماه مه سال 2019 آغاز به کار کرد و قرار بود Pixel 4a  در ماه مه سال 2020 شروع به کار کند که به دلیل همه گیری تا آگوست به تأخیر بیفتد. بنابراین اطلاعیه ژوئن Pixel 5a کاملاً منطقی است. برنامه ریزی جدید Google Pixel برای آوریل است.

علاوه بر تلفن های هوشمند جدید Pixel، گوگل همچنین در حال کار بر روی یک جفت هدفون بی سیم Pixel Buds است. Prosser اطلاعات مفصلی در مورد آنها ارائه نداده، اما  می گوید که در اواسط ماه آوریل معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی