کد خبر: ۱۵۱۵۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

تصاویر جدید لو رفته از ابرخودروی مازراتی MC۲۰

با توجه به تصاویر لو رفته از خودروی جدید مازراتی به نظر می‌رسد این ابرخودرو، موتور اختصاصی دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، در اواخر ژانویه سال جاری، مازراتی از پوشش خودروی MC۲۰ خود رونمایی کرد. خودرویی که می‌تواند مانند یک وسیله نقلیه به روز شده، جلوه دهد. به نظر می‌رسد این خودروساز ایتالیایی علاقه دارد که آخرین ابرخودروی خود را با برچسب‌های مخصوص مخفی کند، حتی اگر پیش از این طراحی ظاهری آن مشخص شده باشد.

تصاویر جدید لو رفته از ابرخودروی مازراتی MC۲۰

شرکت مازراتی در پست منتشر شده در فیس بوک، از نسخه آزمایشی MC۲۰ در مودنا ایتالیا، رونمایی کرد. هرچند این خودروی آزمایشی، نسخه سفیدرنگ معروفی که پیش از این دیده‌ایم، نیست. آخرین باری که Maserati MC۲۰ در حال آزمایش بود، در پیست تست Fiorano فراری بود که توسط دوربین‌ها شکار شد.

با این وجود فاش شدن تصاویر اتومبیل MC۲۰ جای تعجب ندارد. فروش این ابرخودروی ایتالیایی از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد، بنابراین این خودروساز هنوز وقت دارد تا برخی از کمک‌های الکترونیکی و تنظیم تعلیق خود را قبل از شروع تولید، اصلاح کند.

تصاویر جدید لو رفته از ابرخودروی مازراتی MC۲۰

مشخصات موتوری مازراتی MC۲۰

البته موضوع قطعی این است که MC۲۰ سیستم جدید موتور ۳.۰ لیتری با دو توربو و دو احتراق Nettuno را به همراه خواهد داشت، که قدرت قابل توجه ۶۲۱ اسب بخار (۴۶۳ کیلووات) و ۵۳۸ پوند فوت (۷۲۹ نیوتن متر) گشتاور دارد. گفته می‌شود این موتور، ایتالیایی است و در داخل همین کشور ساخته شده است، هرچند در مورد این ادعا اختلاف نظر وجود دارد.

تصاویر جدید لو رفته از ابرخودروی مازراتی MC۲۰

ماشین MC۲۰ می‌تواند در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) برسد و از نظر تئوری می‌تواند حداکثر سرعت ۲۰۱ مایل در ساعت (۳۲۳ کیلومتر بر ساعت) را ثبت کند.

قیمت مازراتی MC۲۰

قیمت خودروی MC۲۰ مازراتی احتمالا ۲۱۰ هزار دلار (در ایالات متحده آمریکا) باشد. از همه مهمتر، نقشه راه محصولات مازراتی نشان داد که MC۲۰ در سال ۲۰۲۲ با یک نسخه کاملاً برقی و یک نوع کانورتیبل وارد بازار می‌شود.

تصاویر جدید لو رفته از ابرخودروی مازراتی MC۲۰

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی