کد خبر: ۱۵۱۶۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵

علت رونمایی پیش از موعد سامسونگ از دو ساعت جدید

یک کاربر توییتر اعلام کرد که شرکت سامسونگ از دو ساعت مدل گلکسی خود زودتر از موعد رونمایی خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، یوزر توییتر Ice Universe توئیتی منتشر کرده که نشان می دهد سامسونگ چه زمانی از Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch Active 4 رونمایی خواهد کرد.

ساعتهای جدید در سه ماهه دوم سال جاری اعلام خواهد شد. سه ماهه دوم از آوریل تا ژوئن ادامه دارد. سال گذشته، سامسونگ از گلکسی واچ 3 در تاریخ 20 آگوست در کنار سری گلکسی نوت 20 رونمایی کرد.

علت رونمایی پیش از موعد سامسونگ از دو ساعت جدید

اگر این خبر صحت داشته باشد؛ امسال یک جفت ساعت جدید ماه ها زودتر از تاریخ سال گذشته معرفی شود. احتمالا آنها Samsung Galaxy Watch 4 و Samsung Galaxy Watch Active 4 نامیده می شوند.

یکی از سوالاتی که هنوز پاسخ داده نشده این است که آیا سامسونگ به استفاده از سیستم عامل Tizen خود ادامه می دهد یا به Wear OS گوگل تغییر می کند. ماه گذشته، Ice Universe با انتشار یک توییت نوشت که اندروید جایگزین Tizen خواهد شد. Tizen از سال 2014 برای سیستم عامل ساعتهای سامسونگ استفاده می شود.

سامسونگ زمان انتشار ساعت های جدید خود را تغییر داده تا بتوان آنها را قبل از عرضه مورد انتظار Apple Watch Series 7 در ماه سپتامبر تا اکتبر معرفی کند، زیرا شایعاتی مبنی بر اینکه هر دو محصول قادر به نظارت بر سطح گلوکز خون کاربران هستند وجود دارد. بنابراین احتمالا برای این رونمایی پیش از موعد مسئله رقابت در میان باشد.

البته سیستم های مورد استفاده هر دو شرکت نیاز به تاییدیه سازمان غذا و دارو را دارد و دقت آن نیز مهم است. به این دلیل که تشخیص نادرست می تواند دیابتی را به سمت مصرف بیش از حد انسولین سوق دهد.

در سه ماهه چهارم سال 2020، ساعت های سامسونگ 10درصد، اپل 40درصد و هوآوی 8درصد از بازار را دردست داشتند.

 

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی