کد خبر: ۱۵۲۰۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

اطلاعاتی در مورد گوشی Galaxy A72 سامسونگ لو رفت+جزئیات

ویژگی «Space Zoom» که در گوشی های پرچم داری مانند Samsung Galaxy S21 وجود دارد احتمالا به سمت گوشی های میان رده خواهد رفت.

به گزارش «نبض فناوری»، در آینده ممکن است ویژگی به دوربین گوشی Samsung Galaxy A72 وارد شود که تغییر دهنده بازی خواهد بود. این ویژگی فقط در گوشی های شاخص این برند مانند Samsung S21 دیده شده است که «Space Zoom»نامیده می شود و حداکثر تا 30 برابر بزرگنمایی دیجیتال را ارائه می دهد.

این تنها یک جزئیات از مشخصات بزرگ فاش شده توسط یوتیوبر TechTalkTV است که اطلاعات را از طریق توییت به اشتراک گذاشت. این اولین بار است که می شنویم یکی از بهترین ویژگی های Samsung Galaxy S21 محدود به تلفن های میان رده این برند است.

همچنین اولین تلفن سری Galaxy A برای دستیابی به ویژگی بزرگنمایی فضایی تا 30 برابر مجهز خواهد شد. بزرگنمایی فضایی در خط گلکسی S20 سامسونگ آغاز به کار کرد؛ همان بزرگنمایی دیجیتال 30 برابر را در پرچمداران کنونی مدیریت کرد؛ اما در محدوده S21 بسیار واضح تر است.

فریب دادن این ویژگی تا Galaxy A72 مزیت خوبی برای افرادی است که نمی خواهند قیمت بالایی بپردازند. لنز تله فوتو نیز با توجه به مدل قبلی Galaxy A71 بسیار چشمگیر است. شایعات زیادی راجع به Samsung Galaxy A72 شنیده ایم که تصویری کاملا واضح از این گوشی ارائه می دهد.

مشخصات فوق الذکر به همراه یکی از تلفن های 4G مجهز به تراشه Snapdragon 720G ، 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را دارد، هرچند که از طریق microSD قابل ارتقا است (تا 1 ترابایت ) اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که نمایشگر 6.7 اینچی Full HD Plus (2400 x 1080) AMOLED با اسکنر اثر انگشت روی صفحه و سرعت تازه سازی 90 هرتز دارد. با باتری 5000 میلی آمپری، آندروید 11 و جک هدفون 3.5 میلی متری، انتظار داریم که یک دستگاه میان رده مانند نمونه قبلی آن باشد.

اگرچه این پایین تر از لنز تله فوتو نوری 64 مگاپیکسلی در Samsung Galaxy S21 است و می تواند به این معنی باشد که لنز 8 مگاپیکسلی A72 با حداکثر بزرگنمایی عکسهایی تارتر می گیرد؛ اما Space Zoom هنوز یک ویژگی زیبا است که قابلیت عکاسی گوشی میان رده را گسترش می دهد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رونالدو
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
توددبودتوددبود
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی