کد خبر: ۱۵۲۵۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

لنوو گوشی Lenovo Legion 2 Pro با رم ۱۶ گیگ را معرفی کرد

شرکت لنوو مشخصات تلفن هوشمند جدید خود که برای بازی طراحی شده را منتشر کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، هفته گذشته، چن جینگ مدیر کل تجارت تلفن‌های همراه لنوو در چین، اعلام کرد که تلفن هوشمند بعدی مخصوص بازی Lenovo Legion قدرتمندترین، نوآورانه و جالبترین تلفن بازی جهان خواهد بود.

مشخصات گوشی جدید لنوو

شرکت لنوو در تلاش است تا به زودی جانشین Legion Duel سال گذشته یا همان Legion Pro را تولید کند. با توجه به شایعات، باید شاهد معرفی Legion Pro 2 مجهز به جدیدترین Snapdragon 888 کوالکام و خنک کننده مجدد فن برای عملکرد بهتر بود. اکنون تصویر دستگاهی با نام مدل Lenovo L 70081 که گمان می‌رود Legion Pro 2 باشد، در اینترنت منتشر شده و گفته شده که این گوشی به ۱۶ گیگابایتی مجهز است، دستگاه از قبل با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود و همچنین گفته شده که فرکانس پایه پردازنده آن 1.8 GHz است.

لنوو گوشی Lenovo Legion 2 Pro با رم ۱۶ گیگ را معرفی کرد

این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای ۱، ۱۲۹ و ۳، ۷۶۳ امتیاز لازم را کسب کرد که کاملاً چشمگیر و از بالاترین امتیازات برای یک گوشی است. از دیگر مشخصات احتمالی گوشی جدید مخصوص بازی Legion می‌توان به صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز AMOLED، حافظه UFS 3.1 و حافظه LPDDR 5 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

لنوو گوشی Lenovo Legion 2 Pro با رم ۱۶ گیگ را معرفی کرد

تلفن بعدی مخصوص بازی Lenovo به زودی راه اندازی می‌شود و این شرکت تبلیغاتش را به طور رسمی آغاز کرده است. این تلفن هوشمند از سیستم خنک کننده جدید TSI Frost Blade استفاده می‌کند که دارای معماری متراکم تقسیم ناهمزمان با خنک کننده مایع دوگانه است. این محصول دارای ۱۴ سنسور دما است که به صورت لحظه‌ای بر روی حرارت نظارت می‌کنند و عملکرد سیستم خنک کننده را تنظیم می‌کنند. این گوشی هوشمند حتی در جلسات طولانی بازی بیش از حد گرم نمی‌شود.

لنوو گوشی Lenovo Legion 2 Pro با رم ۱۶ گیگ را معرفی کرد

منبع/ باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی