کد خبر: ۱۵۲۷۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰
مدیرعامل شرکت ملی پست خبر داد:

امکان ارسال روزانه‌ ۲ هزار تن کالا توسط پست

سبحانی فر در دیدار با استاندار یزد و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت‌‌های ناوگان حمل و نقل شرکت ملی پست سخن گفت.

به گزارش« نبض فناوری» رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در دیداری که با محمدعلی طالبی استاندار یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی داشت اظهار کرد: این نهاد روزانه ظرفیت حمل و نقل ۲ هزار تن کالا با استفاده از ۲۵۰ دستگاه کامیون، ۲۰ واگن اختصاصی قطار و ۵۰۰ وانت بار و دیگر وسایل حمل و نقل را در کشور دارد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به همکاری موفق پست و نمایشگاه مجازی کتاب در نمایشگاه مجازی بیان کرد: این امر مورد توجه بسیاری از مسئولان و ارگان‌ها قرار گرفت و رئیس جمهور از پست تقدیر کرد.

سبحانی فر با اشاره به اینکه پست می‌تواند دست واسطه‌ها را در همه زمینه‌های خدماتی و کالایی کوتاه کند، اضافه کرد: این ظرفیت وجود دارد که کالا‌های اساسی مردم را به جای ایجاد صف در فروشگاه‌ها، با پست به دست آن‌ها برسد.

وی از همکاری با شرکت‌های استارت آپی نام برد و عنوان کرد: لازم است مسوولان استارتاپ‌ها وکسب و کار‌های جدید به صورت محصول محور کار کنند و ارسال محصولات خود را به پست بسپارند.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه کدگذاری روستایی انجام می‌شود.

در ادامه استاندار یزد ضمن قدردانی از اقدام شایسته پست، موزه ارتباطات و بخش خصوصی در راستای راه اندازی پست موزه یزد عنوان کرد:این حرکت ارزشمند در حافظه تاریخی استان یزد ثبت خواهد شد.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی