کد خبر: ۱۵۲۹۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶

خودروساز مطرح ژاپنی شاسی بلند الکتریکی تولید می‌کند

یکی از خودروسازان مطرح ژاپن قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ دو مدل از خودروهای الکتریکی خود را معرفی و به بازار عرضه کند.

به گزارش «نبض فناوری»، اینگجت اعلام کرد، هوندا ضمن انتشار اطلاعاتی از مشخصات ۲ شاسی بلند(SUV) جدید این شرکت اعلام کرد این اتومبیل‌ها تا سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌شوند.

هوندا قصد دارد ابتدا خودروهای الکتریکی خود را در بازار آمریکا به فروش برساند و پس از آن این اتومبیل‌های برقی در سایر نقاط جهان عرضه کند. به نظر می‌رسد مدیران ژاپنی قصد دارد سهم بیشتری از بازار خودروهای شاسی بلند در آمریکا را به‌دست آورند.

خودروساز مطرح ژاپنی شاسی بلند الکتریکی تولید می‌کند

اگرچه خودروسازان ژاپنی و اروپایی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای روی خودروهای الکتریکی کرده‌اند عمده اتومبیل‌های آمریکایی همچنان انرژی خود را از سوخت‌های فسیلی تأمین می‌کنند و به نظر می‌رسد این خودروها همچنان در این کشور طرفداران زیادی دارد. یکی از خودروسازان بزرگ آمریکایی که بخشی از تولید خود را به وسایل نقلیه برقی اختصاص داده شرکت جنرال موتورز است. حالا هوندا می‌خواهد با این شرکت رقابتی سخت را تجربه کرده و نظر مشتریان را به محصولات خود جلب کند.

پیش‌بینی می‌شود جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قوانین سخت‌گیرانه‌تری را برای مبارزه با انتشار گسترده گازهای گلخانه‌ای وضع کند از همین رو شرکت‌هایی که خودروهای بنزینی و گازوئیلی تولید می‌کنند و قصد فروش محصولات خود در ایالات متحده را دارند باید سیاست‌های خود را تغییر دهند. از طرفی این قوانین می‌تواند فرصتی مناسب برای شرکت‌هایی باشد که سرمایه‌گذاری گسترده‌ای روی طراحی و ساخت وسایل نقلیه الکتریکی کرده‌اند.

منبع/ آنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی