کد خبر: ۱۵۳۱۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

چگونه اشکال قطع اتصال دسته کنترل را در ایکس باکس خود را برطرف کنیم

مایکروسافت سرانجام در صدد رفع اشکال قطعی کنترلر Xbox Series X / S افتاده است و این patch در به روزرسانی میان افزار مارس 2021 این هفته موجود است.

به گزارش «نبض فناوری»، مایکروسافت در اعلامیه خود مستقیماً به رفع اشکال کنترلر ایکس باکی اشاره نکرده است، اما جیسون رونالد مدیر برنامه مدیریت Xbox، از طریق توییتر تأیید کرده که این پچ بسیاری از مشکلات کنترلر را که کاربران گزارش کرده اند؛ برطرف می کند.

اگر با این مشکل سروکار دارید، مطمئن شوید که به روزرسانی میان افزار مارس 2021 را نصب کرده اید. برای به روزرسانی دستی X / S Xbox Series خود:

دکمه Xbox را روی کنترلر فشار دهید تا منوی راهنما فراخوانی شود.

به Profile & system> Settings> System> Updates بروید.

برای بارگیری نسخه جدید، Console Update Available را انتخاب کنید. اگر روی آن نوشته شده است « No console update available »  شما جدیدترین سیستم عامل را دارد.

اگر ترجیح می دهید به محض آماده شدن به روزرسانی های آینده به طور خودکار بارگیری شود، Keep my console up to date  و منوی Updates را فعال کنید. با انجام این کار همه ویژگی های جدید و رفع اشکالات مهم  را در اسرع وقت دریافت خواهید کرد.

چندین ویژگی جدید نیز وجود دارد، مانند حالت های جدید Auto HDR و FPS Boost که قابلیت های بصری رایگان را برای انتخاب بازی های Xbox سازگار با قبل اضافه می کند. یک راهنما برای فعال کردن FPS Boost در Xbox Series X / S داریم.

در یادداشت های پچ همچنین به پشتیبانی از هدست بی سیم توسعه یافته در Xbox و Windows 10 اشاره شده است.

فراموش نکنید که می توانید از کنترلرXbox خود برای انجام بازی در دستگاه های دیگر و حتی تعویض بین PC و Xbox Series X / S استفاده کنید.

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی