کد خبر: ۱۵۳۲۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

بازگشایی تسلا به ضرر ایلان ماسک تمام شد

کارخانه تسلا پس از بازگشایی صدها مورد ابتلا به کووید-19 را گزارش کرد.

به گزارش «نبض فناوری»،  اشتیاق ایلان ماسک برای بازگشایی برای او عواقبی داشته است.

به نظر می رسد عزم تسلا برای شروع مجدد تولید خودروهای الکتریکی در کارخانه Fremont در ماه می گذشته عواقبی داشته است. طبق گزارش واشنگتن پست، PlainSite اطلاعات بهداشتی شهرستان آلامدا را به دست آورده که نشان می دهد کارخانه تسلا بین بازگشایی رسمی در ماه مه سال 2020 و پایان سال آن حدود 450 مورد کووید-19 داشته است. در ماه مه 10 مورد یا کمتر وجود داشت، اما در ماه دسامبر با شروع موج زمستان، به 125 مورد رسیدند.

مشخص نیست که چگونه بسیاری از موارد منجر به بستری شدن در بیمارستان یا گسترش جامعه شده است، اگرچه این شهرستان در ماه ژوئن اعلام کرد که موارد شناخته شده ای از انتقال آلودگی به عموم مردم وجود ندارد. اطلاعات مربوط به سال 2021 به هنگام نوشتن این اطلاعات به اشتراک گذاشته نشده است، اگرچه ممکن است روند کلی جهش در ژانویه و به دنبال آن کاهش تدریجی را تکرار کند.

این موارد فقط درصد از تقریباً 10 هزار نفری که در محل Fremont کار می کنند را نشان می دهد. با این حال، آنها پیشنهاد می کنند که کارگران در ماه مه بیمار شدند، زمانی که ایلان ماسک به طور رسمی کارخانه را بازگشایی کرد. آنها همچنین نشان دادند که تسلا، مانند آمازون و سایر غول های فناوری، به طور معمول با موارد کووید-19 در میان کارگرانی که چاره ای جز کار در محل ندارند، دست و پنجه نرم می کند.

شکایات مداومی وجود داشته که شرکت ها کارگرانی را که نمی توانند یا نمی خواهند با احتمال عفونت ویروس کرونا کار کنند، را آزاد نمی گذارد. در حالی که تسلا به کارگران کارخانه گفته بود در صورت عدم احساس امنیت در بازگشت می توانند در خانه بمانند، در اوایل تابستان گزارش هایی منتشر شد مبنی بر این که تسلا در حال اخراج کارکنانی است که حاضر به حضور در کار نبودند.

این نشان می دهد که فشار تسلا برای زدن رکورد تولید در سال 2020 هزینه های سلامتی خود را دارد و احتمالاً در سال 2021 تلفات بیشتری نیز وجود خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی